Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Second December, ends up great.
Friday, December 2, 2011 @ 9:13 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Oh please, how i wish i could return back the time.


Rindu pulak kawan kawan. Padahal baru je beberapa jam lepas berpisah. LOL, korang rindu aku jugak kan? Wahaha (': Aku rasa, post ni sangat panjang. Sangat. Atau panjang yang hanya dipenuhi dengan gambar sebanyak 58 gambar? Wahaha, aku akan cerita semua.


First manusia yang sampai dulu, Wawa. Dalam 1045 macam tu lah, and then text Aisyah as what she ask me to do yesterday lewl. Memang plan nak sampai second kot dia ni. Lepas text paling best dia kata, "Tak tahu lah aku datang ke tak" lepastu kan tibatiba je text lagi, "Aku otw ni. Nnt nak sampai aku call". Eh? Tadi kata tak tahu dtg ke tak. Sekali dah otw. Jangan lah buat lawak Aisyah. Haha.


Lepas je dia sampai, aku tengah buat air lepastu Nuha and Asyilah datang. Memang makin rama makin ramai. Lps tu kitorang memang tunggu je budak yang selalu buat bising datang; Amelyn, Shahz, Kamilah, Allia & Syahirah. Diorang semua naik satu kereta. Tak lama lepas tu,


"Assalamualaikum!" 


Dah ready dah, suara memang sama sangat dengan Amelyn. Mati mati ingat Amelyn mula mula tu. Baru seronok nak serbu ramai rmai. Pergi je depan pintu dah, aaaaah. Kak Farah rupanya. Suruh la dia masuk kan. Lepas je tu, gang gang ramai tu dtg. Mula la bising rumah tu HAHA.


Berkali kali jugak aku ajak diorang makan, tapi dah biasa pulak macam cakap dengan dinding. Peeeh hahaha. Sampai la mak aku turun mak aku yang suruh dorang makan. Alhamdulillah. Terima kasih ibu -_-' 


Okay, lepas makan duduk duduk serbu ayam, and then kitorang duduk luar photoshoot kejap. Apa lagi kan, memang la takda kerja lain dah. Lagi lagi memang rumah tu tempat jual Nikon. Bukan main ada banyak camera time tu. Wahaha, entah la, aku dengan wawa main cilok je camera siapa pun kitorang taktahu. 


Dah boring tu kitorang basuh bekas kura kura. Plan nak kena kan orang dalam rumah, nak letak kura kura kat sebelah ke apa, last sekali semua keluar sekali. HAHA, Bagus sangat lah tu. Semua main kura kura time aku tengah basuh tu. Paling best Amelyn tak berani langsung! Si kura kura kecik tu paling suka menyelit bawah bontot kitorang.


Bila lepas Tito jalan je mesti nak pergi bawah bontot. Aku pun tak faham kenapa. Maybe dia suka tempat gelap.


Amik masa lama jugak main kura kura. Lepastu makan buah kedondong. Yum yum ♥ 


Lama sikit tu, dah duduk dalam rumah penat penat rehat kejap. Lama skit, keluar balik lepak lagi. And then, ada ice cream lalu. Kitorang ramai ramai serbu ice cream tu. Apa pun, big thanks to Nuha sebab dia yang blanja. Patutnya nak ganti duit dia balik lepas ayah balik kerja tp dia balik dulu sebelum ayah balik. Tk dpt ganti duit dia. Esok lah kot pergi rumah dia nak ganti. 


Ye lah, dah la ramai time tu. Nuha belanja semua. Thanks!


Dah beli ice cream, makan makan senyap je semua. Makan dengan senyap. Hahah, bagus.


Bila time photoshoot paling best. Tapi Aisyah badmood skit. Sebab tu jadi tak-berapa-nak-best-sangat. Sedih lah, Aisyah macam ni. Nevermind, lain kali ada lah tu kot. Ada 2 3 je gambar dengan aisyah daripada beratus ratus gmbar. Haih. 


Tp apa pun harini paling paling best. Lagi lagi time amik gmbar and time main kura kura. Waah, nak rewind time balik pun ada.


MAAF. GAMBAR TERPAKSA DELETE! -27.12.2011.

Ok, sebenarnya banyak lagi nak dcampurkan daripada tiga kamera tu tp tk mampu nak save kesemuanya sekali daripada album kawan jadi takpe lah, aku save yang ada muka aku je. Sebabtu la semua ada muka aku. HAHA, memang tak la orang nak amik gmbar aku je. Zz.

Okay, 2nd December ends up great, thankyou Allah. Alhamdulillah semua berjalan lancar. Harap boleh macam ni lagi nanti nanti :') 
Thankyou untuk harini, Shahz, Amelyn, Aisyah, Wawa, Syirah, Nuha, Allia, Kamilah, Asyilah! :D I love all of you :>



PAST
PRESENT