Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Semua.
Sunday, December 18, 2011 @ 1:53 AM


Bismillahirramanirrahim. In The Name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful.
Assalamualaikum.


Mari kita berbahas pasal kawan kawan. Harini jiwang sekejap untuk ke sekian kali nya. Tadi sangat frust sampai rasa nak humban semua manusia dalam panggung wayang tu keluar. Ada ke patut tiket Ombak Rindu habis? Fine...


Guys guys guys, tadi saya runsing betul. Rasa nak pecah je kepala. Kita ni kan, asyik gaduh gaduh gaduh dan gaduh. Saya rasa tension je sebenarnya. (Sekarang dah ok). Sebab tu saya agak la nak marah jugak tadi. Ye la, kejap gaduh kejap gaduh. Sebab tak berapa nak munasabah. Mana tak bengang. Saya tak suka, kita asyik gaduh. Saya nak kita ni persahabatan yang kekal, takde gaduh gaduh.


Oke, dengan korang aku kena bahasakan aku kau. Hehe. Maaf, aku terlalu ego, emosi, panas baran dengan korang tadi. Asalkan kita dah baik kan sekarang? Aisyah buat macam takde pape je update blog. Sorry Aisyah my baby, sorry Amelyn, my sweetheart, sorry Shahzreen, my soulmate =) Takde niat yang dalam pun nak sakitkan hati korang. Aku tahu korang mesti macam

"Fiqah ni ingat kite je nak fkir dia".

Maaf eh, takde niat! Aku sayang korang. Forever and always. Jadi kalau tersalah sikit ke, pandai la marah aku balik. Hehe.

Ada peluang tipis untuk saya menghalang diri daripada kena operation. Harap harap duit ringgit yang terbuang bakal membuahkan hasil yang menggembirakan nanti. Amin =)

xxx

Tadi tengok result kelas apa, sangat la kecewa sebab tak dapat masuk kelas first. Malah masuk kelas ke lima. Mungkin terlalu ramai lima A tktahu nak taruk mana ye? Apa apa je lah. Yang penting kesungguhan diri nak belajar dan tambah ilmu. 1 Berillium pun dah oke. Asalkan tidak lah terlalu bodoh sampai buat orang pandang rendah pada kita. Syukur Alhamdulillah =)

Ceh, ada gaya boleh masuk ustazah pilihan musim kedua ni tak? =p

xxx

Tadi lepas balik swimming, rehat rehat terus keluar dengan tu, lepastu ronda ronda dapat hadiah 5A, 50 keping RM50. Kachiiing $.$ Keseluruhan - RM250 la. Beli baju lagi dah 100 lebih. Makan makan minum minum. Wahaha. Thankyou so muchhhhhhhhhhh, =)

Tapi sedih takde ombak rindu. Takpelah...

Assalamualaikum.



PAST
PRESENT