Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





So...
Friday, December 23, 2011 @ 1:50 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


So...past few days ago Aisyah post on her status saying she actually got 2A's in upsr. Kind of she is trying to say sorry dekat semua victim yang kena tipu dengan dia haha. Macam macam ragam comment ada. 


"Serious ke weh?"


"Bukan kau 4A ke?"


"Aku kan tengok slip kau haritu!"


"Aisyah?!?! Betul ke ni?!"


And so much more that i cant copy all of them.


Aku macam, okay kalau betul pun dia dapat 2A...jadi kenapa? Dalam hati memang rasa macam, mesti Aisyah tipu tapi rasa mcm dia serious. So many things inside my mind till i think i actually just should forget bout it. Benda dah lepas. Kan? Panjangkan masalah buat apa.


Then tibatiba dia IM,


"Fiqah, ada something aku rasa aku patut bagitau kau"


"Ha, kenapa?"

"Aku takut kau marah"



"Takde lah, Insya'Allah tak. Kenapa?"


"Aku sebenanarnya 2A je"


"Pastu?"


Oke dah lupa apa yang seterusnya but i remembered she said "Serious kau tak marah? Aku paling takut nak bagitau kau :/"


"Hahahaha, buat apa aku nak marah? :)"


And we end up like..


"Sayang kau! Bestfriendsforeverforlife <3"


We are.


Memang la, buat apa aku nak marah. Apa hak aku? Aku fham la perasaan dia. Nak panjangkan masalah dengan bergaduh just pasal slip upsr? Tolong la jangan jadi tak matang. Its just about the result. Kalau memang time tu gaduh aku koyak slip tu sebab disebabkan slip la kita gaduh. Lol tapi alah aku ni malas nak nak marah marah. Because I really love her ;)


i repeat, because i do and i really love Aisyah Muaz Bt Rosyidi. Shes my bestfriend. Bila masalah memang betul betul besar baru la aku akan bengang tak ingat dunia. Serious.


Tadi baca blog Shahz and she said its all because of her. People keep blaming her about Aisyah's result (i didnt understand) tapi i guess, there is no one blaming on you, Shahz. Perasaan kau je kot. Ok aku taktahu cerita sebab korang mana pernah cerita dekat aku pape. Aku je yang terpinggir u_u 


Bestfriends, are we?


(emo jap.)


Tutup kes ni. This is just about the result. Benda dah lepas. Apa nya nak gaduh gaduh lagi? Aku tak kisah la korang ade tak bgitau aku pape, ada benda yang korang tak inform aku ke ape. Cuma aku nak stop kita daripada bergaduh dan terus bergaduh. Aku taknak. Japgi sorang tu ingat salah dia. Dan seterusnya. Aku penat.


Taknak cerita dekat aku takpe. Aku tak kisah. Simpan la hal NASA kat korang, tak payah bagitau aku. Aku pun malas nak tau sebab nanti aku asyik fkir pasal tu and takut aku jadi bengang tak tentu masa.


Ceh, gaya macam tengah marah pulak sekarang.


No no, dont worry I am not.


So please NASA, aku mintak kita cuba dalam masa sebulan ni, aku taknak dengar korang gaduh. Korang. Sebulan pun cukup la. Ke nak gaduh jugak, jngan biar aku tahu. Private la status yang korang gaduh tu. Jgn inform aku bila korang gaduh. Ok? Deal? I took the silence as a yes. (sebab aku tak dengar korang ckp haha).
I love you guys, Aisyah, Shahz, Amelyn. Every of you. Takde terkurang sana sini. Takde. Aku tak mintak korang faham aku lebih lebih sebab nanti korang kate ape pulak, nanti kang Fiqah ni mintak kite je faham dia, dia tak faham kita. Aku taknak. So, ni keputusan korang sendiri. Aku sayang korang. Thanks.
Eh, kenapa bunyi lain mcam je? :P Ok maaf maaf. Aku tak marah aku tak emo. Aku just nak xplain everything. Jgn la fikir lain. Anyway, Aisyah. Still congrats, for you 2A's. Theres still SPM waiting for us. PMR takde. (sad face i told you, pmr takde lagi susah u___u) tak jadi hooray. this is unfair. Why there is no pmr for us? Blehhh.


xxx


Dengar lagu What Makes You Beautiful by One Direction all the time dari siang tadi non-stop sebab ada Zayn Malik je u_u Handsome nya dia. Hehe. But i wonder, is he Muslim because he did adopt a puppy, theres so many tattoos on hes arms....and he wear a christian's necklace which is cross sign. Ye la, tanda salib tu be exact. Tapi ramai kata dia sebenarnya Islam (her mom is christian) i guess. If i am not mistaken, his father is Islam.


Ke terbalik?


Lantak la. Aku cuma suka dia je. Latar belakang dia kita letak tepi dlu.


Baiklah, Salam.



PAST
PRESENT