Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





from klia.
Saturday, January 21, 2012 @ 2:56 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Tepat jam 9.00 malam bertolak dari rumah ke KLIA tujuan amik kakak yang baru je balik dari Perlis. Harharhar perasaan excited gila sampai nak melompat tu tak payah cakap sebab memang rasa nak lompat sampai bumbung klia tu tercabut (over).


Sampai kira kira pkul 920. Ke 925 something. Lepastu tunggu kakak, sambil tengok board yang dari Perlis sampai pukul 925. Right on time. Maka kami pun...tunggu dan terus menunggu depan tempat Domestic Arrivals (tempat dalam negeri tiba). Berjanggut tunggu kakak sampai. Sambil tu, pergi tanya si kakak kaunter jaga tiket tu kat depan.


"Kak, nak masuk dalam tu boleh tak?"
Dia pandang aku tak smpai satu saat lepastu tunduk balik sambil geleng "Tak boleh".


Kerek la lu brader. Setakat kerja kaunter tiket kasi tiket kat orang gua tak batak ah nak layan lu. Gaji sebulan berapa je dah kerek mcm lu ni pilot pulak kan. Gua paling menyampah la orang macam ni tak sedar diri, sombong gila. At least senyum la ke pandang muka gua lama sikit en tau la jeles gua ni comel, tau la lu tu pipi besar tebal chubby macam perut gajah. Kerek. Hehehehehe! Over pulak haku! wkwkwkwk geram nih. Lu bayangkan betapa kerek nya itu penjaga kaunter. tu baru jadi penjaga kaunter, kalau pramugari tu entah tak pandang langsung muka orang yang tanya.


Lepas tanya aku pergi la beli snek apa apa keropok air semua tu sebab nak tunggu kakak memang sampai besok baru dia sampai agaknya. Bengang betol gua. Lebih kurang sejam kat airport baru lah muncul kakak dengan kak wani macam orang baru balik dari England. Lepas salam kak wani baru lah salam kakak, siap cium peluk lagi cam tak caye je.... harharhar. Lepas siap sesi persalaman kami pun ke kereta dan letak bag lalu meneruskan perjalanan ke kedai makan Kafe An Nur, salah satu kedai makan pebret kite.


Sedap.


You should try.


Ok tak. 


Aku memang kalau situ selalu order Blackpepper steak dengan Nasi Goreng Cili Padi je sebab memang takde makanan lain dah haku suke makan kat situ u_u Tapi harini cam spesial skit so makanan kene lah kerlassss sikit kan. Maka bps jadi makanan pilihan. Ingatkan kakak nak pergi Pizza hut boleh lah order spaghetti ke...sekali kafe an nur je. Cam nak nangis u_u


Lepas makan kitorang balik rumah and right on time je makteh dah sampai nak amik kak wani.


Lepas kak wani balik terus je aku online. Lebih kurang 30 mins aku on tadi baru lah aku hapdet blog ni ha. wkwkwkwk


Lepas ni aku mesti rajin update blog sebab pinjam kakak aku punya laptop. Heheh ni yang seronok ni.... okay lah sampai sini je =) 


Bye Assalamualaikum.



PAST
PRESENT