Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





HAHAHAHAHAHAHA!!!
Friday, January 13, 2012 @ 11:25 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Murid murid 1 Berilium beratur dan kemudian berjalan mengikut guru di hadapan menuju ke makmal Sains. Aku murid yang di belakang sekali beratur bersama Marsha. Tngah aku berjalan dengan elok dan hati yang girang sebab ini first time katanya, nak jejak kaki dalam makmal sains yang penuh dengan barang barang yang aku tak sabar nak sentuh! (HEHE).. ada mamat yang takde hati tibatiba je keluarkan ayat yang rasa nak bagi api kemarahan naik.


"Eh kau budak cacat tu kan? HAHAHAHAHAHAHAHAH"


Cuma Allah yang tahu, perit rasa bila ada orang cakap mcm tu. Air mata dah hampir nak terkeluar. Tapi tahan seboleh mungkin. Semoga Allah balas. Akibat kemarahan yang terlalu banyak sampai waktu dia ejek tu jugak lah aku dengan tak sengaja nya mendoakan agar dia cacat suatu hari nanti. Ada ke patut...


I admit, i am very mad and upset.


Terasa hati. "Ayat tak boleh kurang ajar lagi ke?" terus terpacul keluar dari mulut. Kemudian aku amik langkah dengan laju meninggalkan mamat yang tak berhati perut dan hilang akal tu dekat belakang dengan kawan dia.


Tersinggung. Sebak je rasa kena gelar macam tu. I mean...hina sangat ke aku ni? Dude, i am not 'cacat'..yet. Belum lagi. Aku taktau la apa nasib kau kalau aku repot PKHEM pasal benda ni =) Nasib kau la aku tak over.


xxx


Bye, sekolah sekolah sekolah!x Assalamualaikum.



PAST
PRESENT