Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Im selfish.
Friday, January 27, 2012 @ 2:22 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Did you know? That I just started to remember what i've done past few days, which I think I am really selfish? Well, yes. I am. How come... How dare me do such thing, to a friend who really care about me, like so much. Yes, shes good. Shes kind, she really is. Then I just ignore her, like she did nothing to me. I mean, i ignore her in class. Leave her alone when recess time and solat time. Ya Allah, *gulp* 


Yes, she accepted my appologize already. Yet, I stil feel guilty of what Ive done.


Dear Marsha Mirza, I know you already accepted my appologize.. yet i still sorry of what i've done and yes, i promise i wont do such things, again. I promise.


xxx


Tadi, rumah dah bagaikan perpustakaan. Sunyi. Diam. 3 beranak kami, cuma menatap novel penuh khusyuk. Lagi lagi ibu. Sejak bila pula ibu mula meminati dunia novel pun aku tak tahu. Mungkin sejak siang tadi. Novel yang tak pernah lekang dari tangan ibu, Cinta Kontrak. Novel yang dibaca kakak, Adam & Hawa dan aku, Lafazkan Kalimah Cintamu.


Ya Allah, hampir mengalir air mata aku membaca novel tu. Sedih. Pandainya si penulis karang cerita. Ada saja yang lawak, yang sedih, yang menyakitkan hati, yang kelakar. Ah, macam macam! Korang wajib baca! Okay, tidak lah wajib. Cuma aku sarankan kalian semua baca karna itu adalah novel yang sangat best. Tersangatlah best. Malah, ada siap tulis "NOVEL PALING LARIS DI PASARAN". Tidak hairan lah kalau dikatakan ceritanya seronok.


Pada aku, aku rasa la..novel ini mungkin akan jadi movie seperti Lagenda Budak Setan, Ombak Rindu, Gemersik Kalbu, Hafalan Syalat Delisa dan sebagainya. Kan? Kalau cerita ni keluar wayang, aku mesti nak tengok. Sedih nya tak terkata. Dan andaian aku pula, dalam novel ni ada kaitkan seorang kanak kanak kecil. Kemungkinan besar mesti diorang amik Miasara Nasuha jadi pelakon sebagai anak kecil tu kan? Hehe, mana la tau.


xxx


Aku ni dah terlalu taksub dengan namanya Novel. Hahah macam nak bajet haku ni novelis pulak, maka aku ada buat satu blog yang tak berapa nak best sangat la bila baca tapi ini semua rekaan semata mata. Mana la tau, korang baca lepastu sebarkan. Besoknya, matinya hapus mimpi (baru cipta matinya hapus mimpi 3 saat lepas) aku dari tidur terus ada 100 follower dekat blog tuh u_u Mana la tau kan mana la tau. Wahahahahahha (gelak bajet jahat)


http://karangan-pendekk.blogspot.com/


Aku patutnya nak merahsiakan bahwa itu bukan blog aku, ceh konon nak buat the-mysterious-novelist tapi macam, tak perlulah rasanya. Novel itu aku mengambil masa nak sambung ep 4 memang 2 3 bulan ke sebulan aku taktau kerana aku sangat malas ingin hapdet tapi beberapa hari lepas aku rasa sangat bosan maka aku mengambil keputusan untuk sambung novel itu walapun aku tahu takda siapa nak baca dan ianya bukan lah novel. Ianya cerpen (sadis tak reti bezakan cerpen dengan novel).


Nak sambung ep 6 tapi macam malas. Tapi, takpa lah sambung sekarang je....lagi bagus. Cepat habis boleh la aku buat cerita baru nanti! Dah karang idea awal awal nak buat cerita camneh untuk yang baru, tapi mesti tak lama lagi hilang balik idea tersebut. Deym.



PAST
PRESENT