Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Kisah pembunuhan pembunuhan kejam.
Wednesday, January 25, 2012 @ 10:55 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Susah rasanya nak percaya, bila aku baru saja tahu tentang kes ni. Kes paling kejam, yang pernah aku baca. Aku baru saja tahu, terjumpa. Bila aku search "Pembunuhan paling kejam". Entah tibatiba terasa nak search. Sebab, teringat dekat Mona Fendi. (tibatiba)


Entah bagaimana rasanya mangsa dan keluarga mangsa. Kes berlaku tahun 80-an lagi. Memang tidak pelik lah jika hal yang sama berlaku pada zaman sekarang kan. Mungkin terikut. Ah sudah, bagaimana perasaan keluarga keluarga Nurin Jazlin, Sosilawati dan semuanya yang telah mati akibat di bunuh dengan kejam sekali? Terseksa si keluarga mangsa. Baiklah, harini nak cerita pasal pembunuhan Junko. Kerana ini satu satunya kes yang menyebabkan aku tersentap 5 saat. je.


Maka bermula lah kisah, dimana seorang gadis di seksa selama 44 hari. Berturut turut. 


Pada hari pertama :-


mangsa diculik di dalam sebuah rumah dan 'menjadi' kekasih salah seorang lelaki yang culik mangsa. Di rogol sebanyak 400 kali secara total. Dipaksa untuk menelefon kedua ibu bapa dan mengaku bahwa mangsa melarikan diri (sedangkan diculik). Kelaparan dan kekurangan zat makanan. Di beri makan lipas, dan air kencing sbagai minuman. Dipaksa untuk 'masturbate'. (sila search di kamus maksudnya kerana aku taknak keluarkan ayat tersebut di sini atau korang pun dah tahu) Dipaksa menanggalkan baju di hadapan semua orang (dalam artikel katanya "infront of others" maka aku tak berapa pasti). Dibakar menggunakan lighter rokok. Entah apa benda di masukkan ke dalam 'vagina' mangsa.


Hari ke sebelas :-


Wajah mangsa di baringkan ke permukaan konkrit, lepastu penculik beramai ramai main lompat lompat atas badan mangsa. Mangsa di ikat di dinding dan menjadi 'punching bag'. Hidung dipenuhi darah, dimana mangsa hanya boleh bernafas melalui mulut. Dumbbell dijatuhkan ke atas perut mangsa. Xtau dumbbell dalam bahasa melayu apa. Muntah ketika hendak minum air (kencing) Perut mangsa tak mampu terima air tersebut. Cuba untuk lari tetapi gagal dan sebagai hukuman rokok yang telah di bakar dengan lighter di 'cucuk' pada tangan mangsa. Liquid yang mudah terbakar (flammable) di tuang ke atas kaki mangsa dan di sulut ke api. Botol di masukkan ke dalam vagina mangsa tersebut.


Hari ke dua puluh :-


Di pukul menggunakan pohon tebu. Bunga api yang belum dibakar dimasukkan ke dalam vagina mangsa. Tangan di pukul menggunakan sesuatu benda berat dan jari dipatahkan. Dipukul menggunakan alat pukul bola golf tu, Rokok di masukkan ke dalam vagina mangsa. Di pukul menggunakan besi berkalikali. Musim salji dipaksa tidur di luar balkoni. (skewers, taktahu apa ni) of grilled chicken dimasukkan ke dalam vagina mangsa? menyebabkan pendarahan di vagina mangsa.


Hari ke tiga puluh :-


Kelopak mata dibakar menggunakan lighter. Di cucuk menggunakan jarum di dada. 'puting' payudara kiri di 'musnahkan' menggunakan plier. Bulb yang panas dimasukkan ke dalam vagina mangsa. Pendarahan yang banyak mengalir melalui vagina mangsa akibat sisihan gunting dan menyebabkan mangsa tidak dapat membuang air kencing dengan betul. Terlalu terseksa sehingga mangsa mengambil masa satu jam untuk turun ke tingkat bawah untuk ke tandas. Telinga sepenuhnya sakit. Mendadak saiz otak mengecil.


Hari ke empat puluh :-


Mangsa merayu pada pembunuh untuk terus membunuh mangsa daripada terus menyeksa. Hari ke empat puluh merupakan hari tahun baru. 1 Januari 1989. Mangsa tidak dapat bergerak. Sambut tahun baru hanya dengan badan yang terseksa.


Hari terakhir, hari ke empat puluh empat :-


Empat orang lelaki memukul badan mangsa menggunakan barbell (mcm dumbbell tapi besar) akibat kalah main mahjong maka mangsa menjadi tempat lepas geram. Darah tidak berhenti keluar dari mulut mangsa. Empat orang lelaki terbabit ambil api dari lilin dan bakar wajah mangsa dan mata mangsa. Air bendalir lighter di tuang ke atas kaki tangan muka perut mangsa. Dan di sulut dengan api. Seksaan terakhir ini mengambil masa dua jam.


Junko mati setelah beberapa jam.Takda ayat yang mampu dikatakan, betapa seksanya mangsa selama 44 hari. Apabila ibu mangsa dpat tahu tentang kes ini, ibu mangsa pengsan dan terpaksa berjumpa dengan psychiatric. Pembunuh mangsa bebas. Tak dapat di kesan. Ini kisah benar. Maka berhati hati lah semua insan di luar sana.


Rest in peace, Junko Furuta. Even ini benda lama...tapi still. kesian sampai sekarang. Wallahu'alam.


Assalamualaikum.


Btw, ekceli nak cerita pasal not-so-happening-outing semalam. Tapi mcm..malas because nothings great happened. Photos on facebook. Thankyou bye.



PAST
PRESENT