Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Sangat bosan. Sangat.
Saturday, January 28, 2012 @ 12:46 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Ni over capacity (wah gituew, obses dengan twitter). Akibat terlalu bosan yang terlampau dan teringatkan esok ada kelas renang...terus rasa macam hendak ku tembak kepala sampai pecah terburai. Lepastu panggil lah si zombi yang dari entah berapa tahun asyik merengek meminta makanan. Otak! Otak! Otak! Oh please, tak penat ke zombi?


Entah kenapa rasa malas dan putus asa makin hari makin kuat rasanya. Malas nak exercise, malas nak swimming, malas nak ulang alik pergi hospital. Pergh, senang cerita malas buat semua benda (bukan dari dulu ke malas? Cover line lah ni. Bajet baru munculnya MR.M dalam diri. *pfth?*)


By the way, first perenggan aku tu takde lah sampai nak tembak kepala sampai pecah terburai. Sadis gila je bila baca balik. Itu macam...macam silly joke yang macam hyperbola sikit. Tolong lah, tu over namanya. Bukan over capacity macam twitter yang ada ikan jaus di angkat oleh beberapa burung tu. Takde lah sampai macam tu kot. (tetibe).


Pagi esok aku akan mulakan rutin hari cuti yang amat membosankan iaitu perlu bangun kira kira jam 8 pagi , setelah itu terus bersiap dengan baju mandi dengan cap dan goggle. Tapi malangnya goggle aku tertinggal di dalam kereta dimana kereta tersebut telah dibawa pergi oleh Ayah Teh...maka esok aku akan pergi ke tempat itu tanpa goggle. Lebih teruk lagi tiada swimming cap yang aku pakai sebagai ganti tudung (sebab takde baju swimming muslimah. Sadis). Sekarang aku buntu dan aku taktahu mana jalan keluarnya. Ok geli. Aku memang penat nak fikir lagi amende aku kena buat lagi.


Adakah.... memang sebenarnya dah rancang lama nak beli baju renang baru. Dah lama dah sebenarnya. Lama sangat dah rancang. Kira kira 4 tahun lepas dah nak rancang beli baju renang baru ni (ok tipu lah 4 thun lepas). Tapi dah cari serata tempat kan. Yang nampak lawa dan menarik perhatian mata cuma yang ada dekat Seksyen 13 tu aje lah. Warna kuning serta biru lagi. Wah, mengancam. Cantik. (ok tolong lah).


Jadi kami dah pun tanya dekat The Curve tempoh hari, ada lah jumpa satu ni tapi tak bersertakan tudung. Ah, aku tarik muka masam mencuka. Memang rasa nak baling asam je dekat orang kedai tu. Blood why there is no including with tudung, meh? What a moron (wah gituew). Tapi dekat s13 tu pun tak bersertakan tudung. Tapi entah la. We will see....... (titik kena lah panjang panjang).


xxx


Baik aku tukar topik sebelum semua tak faham apa yang aku nak ceritakan. Tahu tak tahu tak tahu tak? Okay tak. Yang dekat fesbuk, okay lah fine cam geli je eja fesbuk macam tu. Eh, ter eja macam tu lagi... (titik kena panjang lagi) dekat facebook, biasa la gambar time 'hangout' tempoh hari, ada lah satu gambar Athirah yang bagi aku memang lawa gila gambar tu. Gambar aku pun lawa lah jugak sebenarnya..............(titik panjang tanda tak ikhlas ke?)


Gambar Athirah tu kira kira lagi 4 orang like dah 30 orang like tu. Malang sekali gambar yang ramai ramai, gambar aku sorang gambar Wawa sorang takda sorang pun....even sorang pun....takda yang like. Hahahahahahahahahahahahahahaha laugh my ass of. LMAO. (ulang balik ke tu?) Ni mintak simpati like ni. Okay lah, nak like gambar orang lain pastu comment "Hit me back". Terus kena bash. Kahkahkah.


Cam sadis je cerita......(lagi sekali tu tanda tak ikhlas titik panjang panjang).


Tahukah anda bahawa aku belum pun siapkan hw yang bertimbun sekian lamanya? Serious jangan buat aku mati terkangkang depat kelas! Fiuh, Geo aku taktahu lah nak buat apa. Sejarah juga (ceh, juga). BM pun! Omaigod. Deym.



PAST
PRESENT