Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Bengang.
Sunday, February 12, 2012 @ 2:32 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Aku ni sebagai seorang manusia yang agak la boleh tahan sikap baik hati nya (sila muntah) bukan la nak penuhkan ruang blog aku dengan sesi kutuk mengutuk mahupun menjadi backstabber atau kata kata yang lain yang mempunyai maksud yang sama, ye ye ye. tapi ye lah, apa gunanya aku meng-sign up blog jika blog bukan tempat aku menceritakan semua kisah kisah aku. kan? (Ceh ni baru mcm karangan BM siap buat pendahuluan) pfthhh.


Maka begini ceritanya, macam mana ye rasanya kalau kwan baik korang yg korang anggap mcm, "omaigod I cant live without themmm!" tp sebaliknya diorang anggap kita macam insan yang halimunan sahaja. Babe, pls? Hargai la skit der.


Dalam twitter la kan, paling terbaik pulak cerita nya "I love you guys forever" blablabla. Pergh ayat memang jiwang tahap nak kata dia tu sayangkan kitorang sangat mcm gila babun la kan. Kononnya maksud dia pun "I cant live without you guys". Tapi malang sekali ye kawan kawan, benda tersebut berlaku hanya di twitter sahaja. Dimana bila dalam dunia nyata kitorang cuma "Yo!" "Yo!" lepastu ikut haluan masing masing.


Cool story, bro.


Aku taknak jadi manusia kejam mengutuk kawan sendiri yang boleh dikatakan aku agak sayang. bukan la agak, tapi mmg aku sayang pun tapi tengok la cara dia layan kita macam mana. Taktahu la apa motif buat mcm ni. Apa reward kau dapat? could you please tell me? Kita kan bstfriend! *jeling*


Bayangkan, korang jalan tinggal kawan sorg kat belakang. & then dia jerit "Fine korang tinggal aku" Alamak sorry la, lupa. Padahal dia yang jalan lambat plus sibuk membetulkan tudung. Tapi bila sampai turn kita, kita tertinggal kat belakang tidak pula kita merungut. takut bila merungut dianggap mengada pulak. 


Dunia ni mcm mcm. Dah la, aku dan Aisyah dah penat dengan semua ni. Mana ada namanya bestfrieforeverforlife mcm ni. Sincerely, Me. Assalamualaikum.



PAST
PRESENT