Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Jengjengjeng :p
Saturday, February 11, 2012 @ 12:37 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Yuhuuuuuu! hehe, lamanya nya tak diupdate blog kan? :p Rindu nya. kuikuikui, gedik tak? XD enough said, this is the most annoying intro, ever. yes admit *buat muka pasrah* (eh hello, this star thingy pun mmg specially meant to be untuk twitter je ke? blog pun boleh okay, stop conquering everything ahh twitter! hashtag pun nak :p *jeling* *padahal aku pun pakai twitter* *sengih*)


Akibat terlalu rindu (lah sangat) dekat blog gua nih u____u Mmg kalau boleh tp mnggu kena berkorban la membuta mata hapdet guna blackberry (jerw) ceh *buat muka kerek*. Jeles tak, wak kite ade belekberi ah!! hehehe. k Ya Allah, anak Yusof ke ni u_u


Jgn ingt belekberi ni power sangat laaaa kan, ada ke patut call *100# pun tak boleh? hurm, fine. Whatever it is haritu gua bangun tidur terdapat 3 4 ekor semut atas phone gua. ah, mmg tak dinafikan lagi kenapa dinamakan belekberi! sangat manis, semut pun suka~ ahaks *gelak gedik* (padahal muka serious)


(Taktau la apa masalah abang aku ni dari tadi gelak mcm langsuir :( Tak fokus nk update blog kalau mcm ni, sebab join dia gelak sekali.. ekceli gelak sebab dia gelak mcm langsuir je)


Tau tak tau tak tau tak! hehe mcm suspen gila je kan. oke, takde lah.. Starting next aku ni dah macam "anak tunggal" or be better if we used "home alone w/out siblings" atau "no more horrible laugh in the house" atau "nothing else can i do" atau.. ok kalau mcm ni sampai esk tak habis.


Tau tak tau tak tau tak? okay taktau. move on, sebab nya adalah *drumroll* ceh tetibe drumroll. mcm lah gila suspen sangat buuuurrrr. Eh, takde lah sampai aku lari rumah smpai home alone tu. Lek luu lek luu, takde lg nak lri rumah ni. Ish3. Ia adalah kerana *drumroll again please* huahuahua think this is the most annoying post ever in my blog. ah ni serious!!


Adalah kerana abg gua dah meningkat 18 tahun which makes he have to go...... soon. Perghhh lu jgn main main ah! lepas ni takde dah mamat nak gelak cam lngsuir, pastu mamat nak kacau gua kaaaan. eeee sentap. hahaha (tetibe) fine this so very annoying. halamak, pasni mmg gua conquer semua laptop dgn pc la kan. its all mine >:) *senyum mcm prof klon* Hahahahha! *gelak pun mcm prof klon juga* Hello, takkan nak cakap mcm Aznil Hj Nawawi kot... hewhewhew.


Baiklah, tadi merentas desa 5km. memang terhencut hencut gua bernafas sbenarnya time merentas tadi. Nasib baik menyebelahi aku ni la kan kerana dalam bernafas mcm org lari marathon 10km tuh aku tak pengsan *buat muka brsyukur* tapi nak tahu tak sebenarnya aku ni tipu je. Tak dtg pun. cuma perhati dari dlm rumah je mnusia mnusia semangat lari tu. Tapi tak nampak muka pun la, sebab takde terniat mahupun terfikir pula nak pakai teropong time tuh. hehe.


Dan esok ada sekolah ganti. Thaipusam ye? Tahi. Eh, seems very polite pula guna tahi sebagai ganti kepada perkataan taik nih. Ecewah sejak bila pula aku jadi bgitu sopan? Hehe. Oke la, people changed kan? *sengih kambing* Sekolah tak sekolah la cite dia, aku takkan datg punye la sekolah gnti ganti nih u___u cikgu datang la ajar 10 anak murid. Confirm ramai tak dtg punyerw *mencabar*. Plus esok cam biasa prgi hosp pun. Swimming class tak prgi puun. Malaih, berenti dah rsanya. Plus plus plusss! ceh subtract takde? Dekay depan tempat gua xcersie utk tulang, depan tuh ada tmpat swimming. Which is actually untuk org org bsar je, sebab kolam tu kira 4 meter dalam. ke? entah, tp kira dalam gila untuk haku la. Tp aku kisah apa? Aku dh belajar brenang pun... *muka kerek pdahal tgh belajar lg* pergh.


Eh la, juling mata. Cepat tua ah ceni!! Dahi kerut je dri tadi. Ciaooo! Assalamualaikum~



PAST
PRESENT