Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





*big clap* wahahaha!
Thursday, March 29, 2012 @ 12:13 PM


Bismillah, salam.


Sekolah semalam merupakan terbaik la. Hahaha, ikutkan hati.. mmg taknak datang lah tiap hari Rabu. Memandangkan ada kh. Lagi lagi kh ada je kerja bertimbun, tension. Okay, masa tak banyak. So kita lanjutkan cerita je lah. Heh.


Waktu kh semua pergi bilik ape tah, oke masa mula mula masuk tu agak bengang la kan. Aku dah first masuk terus serang satu meja depan. Amik kerusi. Japgi datang minah ni dia rampas kerusi aku dia duduk. Like seriously? Kau ni kenapa? Perempuan ini juga adalah sangat tak berapa nak disukai lah dalam kelas. Dia suka menjerit. Bila orang tegur kang dia marah "AKU TAK JERIT LAH!" Erm. Oke, moving on.


Aku pun berpindah ke meja belakang. Tak sanggup lah satu group dengan dia sdjbvhjsdg. Lepastu cikgu panggil nama and markah kertas. Dari paling rendah sampai lah paling tinggi. Aku dalam hati memang berdoa semoga nama aku last. Dah kata last paling tinggi. Itu pun dapat 75% yang paling tinggi.


Panggil punya panggil, aku duk bersyukur nama aku tak disebut lagi. Sampai lah nama second last cikgu panggil. Thats mean, aku ni kedua tinggi. Dapat 73%. Ha, lepastu cikgu check jawapan. And ada satu jawapan aku yang disalah tanda. Maka aku dapat 75% which makes.......aku paling tinggi. Dgn sorang budak lagi la. Maknanya ada dua orang la paling tinggi. Yes yes.


Betapa aku rasa punya la happy waktu KH tu. B pun B lah, asalkan tinggi. Done. Sebab selama ni aku expect dapat C atau D. Sebab? Aku selalu ponteng bila mana waktu KH ada. Dipendekkan cerita ada je alasan tak datang hari Rabu. Ha, sebabnya taknak jumpa cikgu. Wahahaha! Plus selalu tak datang and mana lah aku belajar KH ni. Serious. The day before exam tu je aku study hard. Lepastu dah.


Oke, tinggal berapa minit je lagi! Kena siap pergi sekolah. So, um um um. Things were better now. Takde pergaduhan etc sejak aku dah undur diri. I mean, tak berapa nak rapat tapi still kawan macam biasa and sayang tetap ada. Fuh, tenang. Kalau tak selama ni gaduh je kerja. Mungkin pergaduhan selama ni sebab aku?


Ye, aku amik keputusan ni sendiri =) Anyway, Kak Nani cakap dia nak datang besok? So lets wait and see. Macam tak boleh nak percaya je dia ni =p Ahaks.




PAST
PRESENT