Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Wednesday, March 28, 2012 @ 2:59 AM


Bismillahirrahmanirrahim, salam.


Memang kalau boleh saya kena berkorban hapdet guna phone je ah semua post!!! *tarik rambut* Banyak kali dah pun kunci jam nak bangun pagi supaya dapat update belog. Tapi macam......syaiton membelai belai bulu mata pulak. Oh layannn. Lagu complicated - jermain paul dibiarkan brmain. Dan mimpi disambung semula...... K takde ah smbung.


Saya memang malas pun nak perah perah perah main perah (otak) nak tulis tajuk ni. Biar takde tajuk lagi macam "eh dia ni ade tajuk lari topik". Now, takde tajuk jangan cakap pape!! Hohoho.


Sejak kebelakangan ni, semuanya dah terbalik macam.. macam.. oke lah dipendekkan cerita benda dah tak macam dulu. Dimana kami sekumpulan kawan (baik) selalu rehat sama sama semuanya dah cut off! lol, mean dah takde rehat sama sama etc. Kawan, still. Rapat, sikit. Cuma tak macam dulu.


As I said, saya penat la nak drama. Bila rapat kan selalu gaduh. Tengok sekarang, lagi better kan? =)


Jujur, saya lebih selesa dengan keadaan macam ni. Kalau tak, saya rasa sejam lepas pun kemungkinan besar ada prgaduhan antara kita. Heh, selalu. Sekarang saya buat semua dengan classmate. Wktu balik mcm biasa mmg jumpa la diorang. Act cool, kitorang tak gaduh pun kan.


Sayang tetap sayang.


Dan sejak kebelakangan ini juga, banyak sangat homework dan sebab itu lah saya sekarang selalu tidur lambat. Oh plsss, kerja KH je pun makan hampir 2 jam nak siapkan. Saya buat separuh kerja tadi memakan masa selama 1 jam 28 minit dan 11 saat. Itu baru separuh. Esok baru sambung. Lenguh ok! Fuh.


Terimbas kembali pulak kejadian dekat sekolah tadi, dimana guru kelas saya menangis dalam kelas akibat kelas terlalu kotor, & beliau menjadi mangsa keadaan. Ye lah, guru kelas kira kena cop guru-yang-tak-reti-jaga-anak-murid-kelas. Pergh, rasa bersalah jangan kata la. Dah lah tadi turn aku dengan beberapa orang lain bertugas. Tp kitorang tak laksanakan tugas. Cikgu pulak fedup lepas nangis dan ajukan beberapa soalan terus keluar kelas.


"Lepas awak semua nak buat apa, buat lah. Saya dah taknak amik tahu dah" dan beliau berlalu pergi. Lepas je 15 minit kemudian, cikgu Fakhrur merangkap cikgu Geografi kelas kitorang masuk. Ckgu tu kata, dia taknak mengajar. Sebab dia dah nak pindah, so dia nak borak2 je. Kami gunakan masatu untuk bincang dengan cikgu.


Cikgu fakhrur bagi cadangan kutip 10 ringgit sorang, untuk beli cat dan sebagainya untuk ceriakan kelas. Bukan bersihkan oke. Ceriakan! Its different! So semua setuju. Minggu ni wajib bayar. Aku dah pun sediakan duit tu. Lega, takyah fkir pape dah.


Masing2 setuju kelas nak cat warna purple cair. Sebab hijau ada kelas dah amik, merah pun dah ada, biru pun dah ada. Jap, kenapa saya cerita semua ni? Apa pun big thanks to Cikgu Fakhrur. Insya'Allah lepas ni kelas 1 Litium ceria, oke? =)


Teringat pulak homework KH. Dah pukul 3 pagi! OH MYYYY. *FAINTS*



PAST
PRESENT