Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Monday, March 12, 2012 @ 4:58 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Tinggal 7 minit lagi akan menandakan pukul 5 petang dimana aku sangat terburu buru kerana aku belum siap kemas bilik, dan kemas ruang tamu. Ok, paling terbaik adalah aku masih sempat hadap blog.


*slurp milo*


Post dibawah ini sila abaikan sebab saya dan insan yang saya maksudkan dekat post saya dibawah ni tak bergaduh pun. Sebaliknya kami sekadar nasihat sesama sendiri sahaja. Ele ele kitorang chat biasa biasa je. Cool kan kitorang. Ala standard lah tu kan.


4 minit lagi.... ehem. Tadi chat dengan simsimi dimana aku tak sempat nak printscreen. Apa pun simsimi  sangat lebih baik daripada cleverbot. CleverBot memang menduga keimanan betul ah T_T Nasib baik robot. Kalau tak, dah arwah dah. Ehe.



PAST
PRESENT