Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Huehuehue
Thursday, March 8, 2012 @ 2:24 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Jengjengjeng.... second post for today! *hyper* Memandangkan tak pergi sekolah jadi aku update lah. Meluangkan masa katakan wkwkwk.


Wohops. Tak pergi sekolah adalah atas sebab patutnya ayah amik, ye lah. Ayah kan kerja. So kena la ayah amik. Sebab kereta lagi satu rosak. Sadlyfe. Tetibe kereta wira yang ayah guna pun rosak jugak :o Macam memang rezeki pulak tak datang Khamis. Eit, Khamis ada KH. Even harini periksa, cikgu Siti Zalzahila tetap akan masuk jugak. Dua kali tak datang hari Khamis. Eh, kang cikgu tu curiga apsal aku tak datang. Kang dia ingat aku tak datang sebab taknak tengok dia dah. If only that could be the reason... eh one of the reason aite. Aku memang malas betul tengok muka dia (dendam). Rezeki... rezeki.. *syukur*


Nak jalan kaki memang tak sempat. Ha ha ha. Dah call cikgu pun.


Hmm, takde topik pulak. Penat nak perah lah macam ni. perah perah perah (otak).


So i've been thinking all day long what will i do this weekend? Nak ajak ayah balik kampung... tapi ayah kerja *down*. Nak jumpa kakak dgn kak wani *sigh* And kak Najwa told me she bought me tudung or i should say selendang. Ye lah, shawl. Tu pun lambat pick up ke. Sayang kak naj poreber kays~ ♥ selalu beli macam macam kat aku ^^v *up up and away* (tetibe).


Maka cuti ini mungkin aku hanya akan goyang kaki dalam rumah sambil tengok tv, makan popcorn (popcorn stands for nasi) and ber twitter sahaja for the whole weekend. What a very boring weekend i tell you.


Lupa nak pesan awal awal tadi post ni memang boring yang teramat eh sebab nak perah otak macam tak terkeluar pulak ideanya. Jadi aku akan karang apa yang terkeluar dari otak sahaja. Ehem. Setakat ni aku belum bercadang nak sambung playboy tewas lagi since i am so not in the mood to sambung.


Nak sambung pun kena ada mood ke? -_-


Oh and yes as you notice i have changed my header. yea man! Header lama rasa macam...macam terlalu banyak semak la. Ada orang la, tah macam semak gila. So okay puas hati kau nak nama aku besar besar. Aku sebenarnya nak buat (Namy Yusof Comel) tapi macam.. macam nanti orang kata "Eeee untung lah muka comel, buat header mcm ni pun orang tak kisah". Aku taknak la orang puji sangat kan sekali jadi Namy Yusof's je. HAHAHAHAHAHAHAHAAHHA.


ITS A JOKE MAN. DONT TAKE IT SERIOUSLY. 


Header ni hampir sama dengan header lama aku, header first sekali. Cuma, header dulu ada tulis "Lagenda Badak Sembur?" dekat bawah. Sekarang... lain. Kreativiti dia bertambah. Hahaha. Main mouse kat situ baru keluar ayat. Ceh bajet quote la konon you know my name not my story. Nyampah I tau.


Tau tak, aku sekarang agak la jarang focus on facebook since im using bb sebab bb macam senang sikit bertwitter and then macam dah ter-suka and addictive dengan twiiter. Lebih kurang nak kata bye facebook but not forever. Eh? Cuma jarang je la ber fb sekarang. Kalau tak, tiap hari aku hadap news feed fb yang bosan tu je. Sekarang.. tweet tweet.


I admit, this is the boring-est post. Ever. *sigh*


Nak study sebenarnya tapi macam buang masa je, exam dah habis baru nak study ke? :p Let us wait for UP2 then i will study my ass off. Hyperbola tak? *coughs* Well exam is not over...yet. Tomorrow i got exam pk and psv. I absent, today. REMEMBER? HELLO I AM HERE UPDATING MY BLOG. THE OTHER WERE AT SCHOOL FACING THE PAPER. HA HA HA.


eh, teringat pulak this comedy joke "Humans are the one who cut the trees and make paper and wrote on it SAVE THE TREES".So true. Now pls, buang all of the books and exam papers. Save the trees k. Ha ha ha. Let us juzzz goyang kaki depan tv. Ala PM buat la tempat kerja nilai dari bakat dia nak jadi pekerja tu. Takyah la dari result spm. What am i talking about. Tak faham aku.


Hais, macam nak flashback time pulak tetibe. Tapi mmg la aku igt, masa takkan berhenti walaupun sesaat. Tak kisah la tengah makan ke, ada accident ke, ada org menghembuskan nafas terakhir ke, jam tetap berdetik jugak. *tetibe*



PAST
PRESENT