Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Tesco oh Tesco.
Wednesday, March 14, 2012 @ 2:00 PM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.


Heheheheheheehe seronok pulak okay tadi pergi Tesco (peghak). Hek pui. Mula mula memang ajak cousin ku sekelian ke Tesco untuk shopping bajuku. Since aku baru start pakai tudung permulaan tahun ni.. Ye lah, dulu aku seksi tahap tak cukup kain. Bukan la seksi sangat sampai ke peha ke apa. Okay takde lah mcm tu. Takat dress bawah lutut pastu pakai seluar ketat. jacket ala ala retis pun ada. Huhu.


Dipendekkan cerita aku tak banyak baju yang berlengan panjang atau lebih tepat lagi baju yang boleh cover aurat. Yes. Sejak sejak ni aku sangat suka pakai baju dress labuh yang labuh la macam jubah tapi style. Lol. Antara sebab aku suka baju mcm ni adalah kerana tak payah membazir duit nak beli seluar yang match dengan baju. Ye la, pakai baju jubah mmg kena pakai seluar tapi seluar ketat, seluar mcm mana pun boleh. Ianya adalah untuk cover daripada terselak je. Bukan ape pun.


Ibu pun tak kisah aku nak beli baju apa pun sebab ibu faham kot aku tak banyak baju yang cover aurat kan. *hela nafas*


Bila sampai Tesco kitorang jumpa baju Inner, beli je lah untuk pergi sekolah. Beli inner banyak2 nanti takde kelam kabut cari ALAMAK LUPA BASUH INNER, EH INNER MANA. Sebab kalau inner banyak confirm semua tempat ade. Aha.


Lepastu jumpa la satu baju ni memang aku berkenan. Bila try, jarang pulak. Okay cancel *sad face* lepastu cari la kan punya cari, tak jumpa. *down* Maka kami masuk ke dalam tesco nak beli makanan makanan pulak. Fedup cari  baju.


Beli lah Kitkat, famous amos, cool blog, tuna, biskut dan sebagainya. Tapi dalam hati tetap frust k sebab tujuan nak beli baju tapi takde! *down sedown yang boleh*


Bila habis beli makanan makanan yang ringan dan tak berkhasiat, aku tengok la satu baju dress labuh ni halamak lawa la pulak. Tapi dress tu macam lebih kurang yang aku ade je. Jadi aku tak nak la. Belek belek belek sampai jumpa baju kat belakang tu. Cousin pun kata okay tu lawa. Apa lg, mmg amik la tunjuk ibu.


Beli.


Hati kembali girang LOL.


Semalam tidur lambat. Dan ini apa kami buat.






Ehe. Gila kan. Ada banyak sebenarnya tapi macam gambar lain memang jdvbhkbvbogb boleh tersedak kalau tengok jadi takpe, baik tak payah. 


Dari semalam sampai harini aku asyik layan omegle. Eh eh aku tak guna webcam k pls k tak. Takut. Dan aku asyik jumpa orang baik2. Nasib aku la semalam. Aku still igt time first time guna omegle orang tu akan cakap dulu


Hi. Asl?


Ok fine dia melayu ke cakap "asal." Memang blur lah wa time tu kan. Pergh aku pun


Hi. Asal?


Alamak ai malunya. Lepastu tanya la kwani, rupanya Age Sex Location. Aha memang kfine ah malu v.v


Betapa aku terasa diri ku loser.....



PAST
PRESENT