Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





"Ya Allah kuatkan aku"
Monday, March 12, 2012 @ 12:59 AM


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum.

Tolong jangan suspen kenapa tajuk macam tu. Heheh, sebenarnya mood memang agak ke laut sebentar sebab saya sangat stress main game Dragon, Fly! ni. Ada ke patut dia suruh accumulate fire mode sampai 40, aku dah sampai 39.1 K I REPEAT 39.1 LEPASTU KALAH. Dan aku rasa aku dah repeat level sama lebih 10 kali. 3 hari dah aku main level sama tak lepas lagi. *sad face*

Ok sekarang aku memang dalam situasi yang asdfhjkl. Aku sendiri tak faham kenapa tapi perlukah korang semua bergaduh macam ni? Ok, kalau aku jadi dia, the one yang korang nak cari pasal tu, semestinya aku sangat kecik hati dan takkan jangka dia akan update blog macam tu.

Ok awak, kalau benar lah mak awak tak suka dia, mak S tak suka dia, mak entah siapa lagi lah kan, kenapa perlu awak invite dia ke birthday party awak? Dan berpura pura seolah olah takde apa yang jadi.. Waras atau tidak?


Saya tak kejam lagi kot nak sebut nama awak kat sini seperti mana awak TYPE nama dia dalam blog awak. Awak seolah olah menjatuhkan maruah dia. Awak fikir takde siapa baca blog awak? Saya taknak jatuhkan maruah awak cuma kerana ini. Tapi saya sebagai kawan, saya sendiri terasa hati dengan blog post awak.


"Bercakap pasal ...., ramai tak suka dia. Sebab perangai dia. Mak dhhbv, mak sjbvksjg, mak sjbhvkasjgb. semua tak suka dia."


HOW COULD YOU IMAGINE THAT IF YOURE AT HER PLACE. IMAGINE.


Tak perlu rasanya bagitahu hal mak tu tak suka tu pe semua. Macam, tak privacy. Memalukan. Menjatuhkan maruah dia. Awak patut fikir masak masak sebelum update sebegitu rupa... wah best tak ayat saya.

Saya bukan masuk belah dia kerana saya tak faham apa yang terjadi. Saya sangat faham dan saya tahu dari mana semua pergaduhan ini bermula. Dan tahu tak kenapa saya masuk belah dia?

Sebab saya pernah kena benda macam ni. Sebab saya pernah gaduh dengan orang yang sama.  Sebabnya juga hampir sama. Puncanya sama. Saya pernah kena tipu kena hina kena kutuk oleh sekumpulan kawan baik sendiri? I can tell you that.

Saya dah lali dengan perangai2 semua orang ni. Lali sangat. Dah masak sangat dah dengan perangai korang. I took the past as a lesson. Aku igt pergaduhan beberapa minggu lepas itu dijadikan tauladan dan aku ingat korang semua taknak ulang lagi.

At last.... wallahualam. *down*



PAST
PRESENT