Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Kebosanan melanda.
Tuesday, April 17, 2012 @ 11:31 AM


Bismillah, salam.


Takda apa yang boleh diceritakan. Rasa bosan menyelubungi diri. Kejap lagi sekolah. Harap harap banyak cikgu relief harini. Macam semalam. Seronok sangat. Boleh berborak. Boleh gelak sakan. Tapi kalau waktu pelajaran, dah macam nak buat sesi ujibakat. Cakap sikit, angkat kad merah. Tanda you better shut up! *sigh*


Banyak hari lahir kawan kawan sendiri aku terlepas. Ahhhh, maaf kawan kawan ku. Hehehe. Bukan lah terlepas sangat. Maksud aku, lambat wish. Birthday Aisyah je tepat jam 12 aku wish. Yang lain entah aku terlupa. Ni lah akibatnya kalau tak sering buka facebook. Birthday kawan sendiri mana nak ingat.


Nik Hafizah Izni, selamat hari lahir! okay, maksud aku........ happy belated birthday my dear friend ;) May Allah bless you! Kita belajar elok elok sama sama ye, nanti boleh masuk kolej hebat sama sama. Dapat pencapaian spm terbaik sama sama. Semoga panjang umur!


Okay dia je lah sebenarnya sebab yang lain aku dah wish. Buat apa nak wish berjuta kali. Tak bermakna bagi mereka walau sekelumit rasa pun cehwah ayat mintak simpati konon takde orang kisah. Sebenarnya nak pergi makan. Jam dah pukul 1130. Hello, sekolah campak mana ni?! Kejap lagi sekolah. Ehehehe time time ni lah tayang muka innocent pun. Konon peduli hape aku kejap lagi sekolah?! cikgu mana berani marah aku. Kalau kena flying high five ni baru nak tersedar kot. *pang* tampar diri sendiri.




Belum cukup tamparan dari tangan sendiri. Tunjuk muka mintak korang pula tamparkan. Mungkin setelah itu baru aku sedar sepenuhnya. Wakakakaka. Baik, mandi time. Assalamualaikum.



PAST
PRESENT