Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





ulalalalalalalala.
Wednesday, April 25, 2012 @ 11:33 AM


Bismillah, salam.


Ini entri pendek. Ye, Insya'Allah. Kalau panjang tu nasib. Ok, mungkin panjang. He he he.


Pertama sekali, lemme introduce you.... eh, jangan nak omputih dekat sini. Pertama sekali, saya nak kenalkan... jeng jeng jeng. Heleh, ni karut karut ni buatkan entri jadi panjang. Tak, sebenarnya nak cakap, selama ni aku ada buat satu blog kira tempat aku buat cerita-bajet-novel. Dan nama tajuk cerita dulu Playboy Tewas. Tapi aku dah buang pun Playboy Tewas tu. Sebab bosan. Jadi, here it goes, my new.... new what. He he he.


Cerita baru.


Aku selalunya akan sambung bila aku bosan. Ye, selalunya lah. Ini link nya,


http://karangan-pendekk.blogspot.com/


Tam0o0o bash pls 8) Itu saja saja. Untuk suka ria kan. Ha.


Anyway, esok merupakan 26 April. Ye, tepat sekali! Esok aku akan fly... eh fly konon. Esok malam atau lusa pagi aku akan pergi ke Langkawi dan Perlis. Jemput kakak dengan Kak Wani. Rindu.Tak sabar nya. Semoga semua berjalan dengan lancar.


Oh ya, things were getting more complicated! Aku betul betul tak tahan. Like, satu masalah selesai, datang lagi satu masalah menjengah masuk. Dah macam masalah ketuk pintu tukar shift. Eh, kau masalah 1. Dah selesai. Sekarang bagi aku masalah 2 pulak masuk. 


=='


Ya Allah, permudahkan segala urusan kami.


Sudah lah tu gaduh gaduh. Penat lah macam ni. Sampai hujung tahun pun belum tentu habis. Aku faham, kalau aku jadi mjzsdbv pun aku sakit hati. Marah. Macam, hello, itu boyfriend aku okay. Tapi jangan lah soal siasat sjbg. Jangan marah marah kjdbhg. Sebab, yang salah si lelaki. Kan dia yang mulakan semua.


Patut kah aku kata lelaki itu penyebab kita semua bergaduh?


Eh, ishhh. Jahat pulak aku. wkwkwkwk


Eh, aku tak aku tak. Penyebab korang bergaduh i mean. Tanya dua dua. Orite? :-)


"Mintak maaf. Yang baik datang dari Allah, yang buruk dari saya sendiri."



PAST
PRESENT