Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





apakah
Monday, May 21, 2012 @ 2:51 AM


Bismillah, salam.


Kena panggil FOUR EYES sudah pun menjadi kebiasaan buat semua insan di dunia yang memakai kaca mata. Fuyo ayat, jangan nak baku sangat la. Yg tak pernah tu, tak lama lagi tengok la, mesti kena panggil jugak. Ahaks, macam mintak doa.


Power spec aku macam bertambah je... sad story.


Boleh jadi 8 mata kot aku ni.


La la la.


Yang dalam gambar tu aku takde respon. Kau tolong la bagi respon untuk aku. Ha ha ha.


itsnotalwaysme.blogspot.com/


jom reramai singgah starbuck. kihkihkih. Blog Kamilah a.k.a my girlpweng. Tunggu nnt aku edit blog Aisyah aku promote blog dia jadi nasi lemak kopi o pulak. Heh heh hehehehe. Aku rasa nak edit blog kwani balik. Rasa cam plain gila. Lets just wait and see. Wassalamualaikum!



PAST
PRESENT