Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





balqish's!
Monday, May 21, 2012 @ 2:11 AM


Bismillah, salam.


Aku sekarang kat rumah Balqish. Memang tiap sabtu kang kau faham faham la aku akan update "Aku sekarang kat rumah balqish/Aku sekarang menetap kat rumah Balqish jap/Aku sekarang tengah snap photo dengan Balqish" tiap tiap minggu bermula dari minggu ni. Yeay yeay! Since my exercise for my spine had already finish, dah habis pelajaran and exercise sendiri je, and swimming pun takde. THATS MEAN I AM FREE EVERY SATURDAY AND SUNDAY! Am so happy. No words could describe how happy i am.


Taknak cakap banyak, nak upload gambar je yang amik guna webcam tadi. Kami memang gila, gambar merepek merepek yang dah macam alien. Biasa la tu, bila cousin kepala gila bersua muka. Kau expect kitorang buat pe? Hahahahahhaa.


So, here goes our pictures!






epic =p




kehitaman terserlah. why la T_T


colorful~


& i love this photo so much.


arabian girl konon sesat hahaha.


semua ni amik guna webcam toy je. sebab webcam yang sedia ada takde effect best best. terima kasih webcam toy. tak perlu dload pun :D memang ada dekat google. online webcam, pendek kata. suka.

Plan nak record video tapi tak sempat sebab dah kena balik tadi. So sad. Semalam dan tadi aku duk sibuk edit blog orang. Plan nak edit blog aku sendiri tapi kesian plak orang duk tunggu, (kawan sendiri walhal) plus blog kakak aku pun tak edit lagi... pergh rasa macam kena buli. ahaks. 

Oh ya, to Balqis. Bukan balqis atas tu. Balqis my friend~ 

Dear Balqis, sila kuatkan diri anda my dear friend. Awak tu kuat, comel... Tak perlu lah awak tunggu dekat seseorang yang jahat dan ego macam tu. Kata kata dia setiap masa setiap detik memang selalu buat orang sakit hati je. Buang masa Balqis tunggu orang macam tu. Awak petik jari, semua datang dekat Balqis. Balqis tu cantik la. Kankankan? Lagi satu, jangan nak amalkan sangat "I WILL FIND SOMEONE LIKE YOUUUUU" kena guna "I will find someone BETTER than you." kalau jumpa sama macam dia je serupa takyah carik lain. Menyakitkan hati je. Lewl. Kuat eh Balqis ^_^ Kawan kawan Balqis sentiasa ada untuk Balqis. Youre not invisible. Note that. =)






PAST
PRESENT