Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





the boring post.
Sunday, May 13, 2012 @ 12:43 PM


Bismillah, salam.


Did you ever heard bout Karmin? The best singer on youtube.......... The best rapper..... The best....among the best. Ok, itu sangat over. Tolong, buat rosak bahasa orang je wakakaka.


My jaw dropped.





She is..... a girl.


Bleu.


And for your information, i am the one.


Who teaches her.


How to sing, and rap. 


And stuff.


Ha ha ha. Perasan nak........ mamzkbsknbpos.


Kau tak rasa macam nak skip baca ke sebab aku rasa macam nak baling je laptop ni. Ive got nothing to blog about! Betapa boringnya aku disini.... duduk di atas katil. Menari nari kan jari di papan kekunci. Melihat sekujur tubuh perempuan tidur lena di belah kanan aku. Dan sebelah kiri aku......


Budak tengah makan...


Choki choki.


Sementara di hadapan aku?


Ada almari.


Ko ni nape, fiqah =')


Aku sekarang menetap (sementara) kat rumah sedara. Rumah yang tersergam indah di Semenyih. Tengok la sape yang decorate. Poyo, bukan aku. Kalau aku decorate confirm rumah ni takde rupa rumah. Kau jangan tanya nape. Aku pun taktau kenapa aku cakap gitu.


(Sedar atau tak, Stacy, Mawi dan Shakira pun shout out kat cbox aku. walllllaaaa)


Kau dah tengok Case 39?


Aku dah.


Seram gile.


Dalam bebanyak genre cerita, cerita hantu belum cukup buat aku tutup muka sampai nak kena carik bantal nak cover takut takut aku menjerit. Aku takut cerita bunuh bunuh. Yang panik. Cerita hantu tak best. Paling best pun ju-on. Lain, major turn off.


Eh, yeke?


Padahal.........



tapi hantu yang ni aku takut. betul, boleh jerit sampai pecah rumah. sebab dia selalu muncul mengejut. kureng ajer. lepastu hasut org suruh komplot dgn dia sekali. suruh org femeskan dia. jahat. walau berapa byk kali aku tengok muka hantu sama je, aku tetap takut. rasa macam....... =') 


ini hantu menghantui ku.



























































































































































suprise! *coughs*

jangan lari dari blog aku.



PAST
PRESENT