Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





classmates.
Thursday, May 17, 2012 @ 2:28 AM


"Teacher, betul ke teacher dah kahwin?"


"Ye" kepala di angguk. Senyum.


"Patah hati sial!" beberapa orang yang dengar gelak. Termasuk aku. Dan teacher. Kah kah kah.


"Ada pokok durian, ni durian, durian jatuh, cuba teka kenapa durian jatuh?"


Diam.


"Sebab, dia dah masak?"


"Salah."


"Habis?"


"Sebab....... monyet tolak!"


Gelak. Keadaan kembali sunyi setelah 3 saat gelak tak henti. Air mata gembira mengalir. Indahnya kalau hari hari macam ni. Sedih, marah, semua perasaan tu dah tak ada. Persahabatan yang kekal lama putus, bengang, badmood, semua tak ada. Cuma gelak. Bahagia. Seronoknya.


Tanpa Addina, Arisha, Kamilah, Aisyah, Balqis, and semua classmate (kecuali oren) ehhehehehehehe... siapalah aku. Sunyi lah aku. Mungkin kotak ketawa aku tak berfungsi. Duduk diam dalam kelas. Jap jap, kotak ketawa?


Betapa seronoknya dalam waktu satu jam itu ada cikgu relief masuk, dan kerja kami cuma berborak dan memecahkan kesunyian dalam kelas dengan gelak tawa kami bertiga yang kuat berdekah tanpa mempedulikan orang lain sikit pun.


Semoga esok ada cikgu relief. Wakakakakakakkaka. Doa tah pape. Aiseyh, bab bab doa jangan memain, Fiqah =='


Aku sedar, dah lama agaknya aku jarang update twitter lagi. Jarang sangat. Mungkin mood ber-tweeting dah tak ada. Bosan. Malas. Sedih. Penat baca benda benda yang aku tak ingin baca dekat situ. Apakah? Tah pape, sebenarnya takda ape. Saja jer...


Memandangkan jam 228 minit pagi, aku tak ada topik. Lagi 10 jam, aku ke sekolah. Tidur. Itu matlamat pertama sekarang! Goodbye. Salamualaikum.



PAST
PRESENT