Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





erm
Saturday, May 19, 2012 @ 1:00 AM


Bismillah, salam.


"Macam mana la nak lipat baju baju dalam bilik Fiqah tu." Kakak mengeluh. Penat. Banyak baju dia lipat. Tapi tak habis habis jugak. Hujung tahun pun belum tentu habis semua baju dilipat. Rumah berselerak. Itu semua cuma disebabkan baju. Hanya baju. Takde baju, clean lah rumah.


"Takpe, esok orang cuti. Lipat sama sama malam nanti."


"Ha, baju kat depan tu sekali. Kita lipat sampai habis."


"Okay." Yakin. Padahal aku macam boleh ramalkan, takkan habis punya lah baju baju tu! Stay night sampai pukul 5 pagi pun tak tentu lagi habis...


"Lepastu esok kita mati..." sambung kakak.


Gelak. Ha ha ha. Itu betul. Boleh patah tulang sendi tangan. Banyak gila okay baju baju tu. Kau datang rumah aku, baru kau boleh besarkan mulut mencecah lantai. Jaw drop, bak kata omputih.


--------------------------------------


Aku tak tahu kenapa, mungkin aku terpadam something time edit blog. Sampai hilang kotak kotak dekat bloggers, etc tu. Terus jadi tulisan Verdana yang besar gedabak. Habis kotak hitam putih, pink, yang lawa lawa tu hilang. Malas nak edit. Aku bersemangat tang edit header je.


Ini pun otw nak edit header.


Header kali ini akan menjadi besar (gile) petak dan memang besar lah kan. Ha... ye.. Bila korang baca ni mungkin header tu dah pun terpampang kat atas. Huahuahua. 


Haritu pernah aku terpadam semua code code layout blog. Panik gila. Dah tersave pulak tu. Nasib baik ada button 'back' yang menyelamatkan aku waktu tu! Kalau tak...


Parah.



PAST
PRESENT