Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





greyson chance.
Friday, May 25, 2012 @ 1:12 AM


Bismillah, salam.


Aku dah meneliti (cewah) meneliti lah sangat kan, gambar Greyson Chance kat google & kat prof Qistina Enara budak Malaysia paling bertuah setakat ni la. Memang tak dapat nak nafikan, Greyson Chance memang sangat comel dan hensem. Wah gituew, aku tersangkut kat dia ke?


Macam biasa la, takde la fans gila gila macam fans lain yang kalau tak dapat pergi konsert dia terus sedih takde selera makan (hyperbola pulak) mungkin belum lagi, tapi memang serious greyson sangat comel la. Memang patut la Shahzreen suka sangat. Lepas aku tatap mata dia 2 3 kali (dalam gambar je) pergh aku pulak melt. Wkwkwkwk


Aku ni bukan apa, nak kata minat sangat tu takde la sangat, tapi bila tengok gambar Qistina Enara yang berjuta kali asyik jumpa Greyson je memang tak payah nak kata aku pun jeles jugak T___T Eleh, poyo jer. Tapi betul la, jeles tu ada la jugak. Macam, 'bertuah gila minah ni!!!!!!!! nak jadi dia nak jadi dia' wah gituew.


Mak dia, serious sporting gila kot! Bila aku baca comment photo dia yg mak dia comment, aku rasa macam... fuyo gila sporting aunty ni.






Betapa jelesnya akuwwwwww. Ahaks! (gelak gedik). Fans greyson chance yang gila gila tu mesti lah lebih jealous dan terasa seperti hendak menukar roh mereka dengan qistina, juga ada rasa nak bom rumah qistina. Wkwkwkw ada kah anda berasa seperti itu wahai fans greyson chance? Anda patut mengaku! Kikikiki


Juga, aku sangat berasa jeles sekali (perlu ke) apatah lagi fans fans greyson bila dapat tahu yang Greyson bagi bullet (aku tak tahu amende) something macam loket kalau aku tak salah dekat Qistina. Aku tak pasti la berita ni sahih atau tak, tapi dari khabar angin macam betul je. Memang semua jeles gila la.


Tina ni juga menang award amende tah, dengan setiap kali apa apa benda berkaitan dengan greyson, konsert ke, webcam layar lebar kat ou ke, autograph session ke, mesti Tina ni takkan terlepas punya la. Ditambah kan lagi dengan segala mak nenek gambar greyson kat bilik dia. Buku nota gambar greyson semua. Plus mak dia pulak sporting gilerrrr, how lucky she is!


Ok aku rasa macam over gila la plak cakap pasal Tina (masih tersisa rasa jeles) adakah aku akan jadi peminat Greyson Chance juga nanti? Nantikan berita seterusnya di.... *off tv*



PAST
PRESENT