Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Masuk sem 2!
Saturday, May 26, 2012 @ 12:36 AM


Bismillahirrahmanirrahim, assalamualaikum warrahmatullah.


Seronok, sedih, geram, stress semuanya bercampur menjadi satu sekarang ni. Tapi pastinya sedih tu menungguli perasaan yang lain. Sedih, 2 minggu kena stop bergossip dengan kawan kawan seperjuangan aku. 2 minggu tak dapat gelak terkekek sampai keluar air mata dengan kawan kawan. Espicially Addina & Arisha. Pergh, tadi bye bye rasa macam tak akan jumpa dah. Rindu giler (dan dan nak rindu)


Homework alhamdulillah takde lah banyak sangat. Kira ok la untuk 2 minggu cuti. Tak terlalu banyak dan tak terlalu sikit. Boleh siap kira kira 4 hari pun cukup dah. Tengok soalan la, susah tak susah. Kalau susah kena tunggu bukak sekolah tanya cikgu. Kikikiki.


Kelas Einstein untung la, tak perlu beli fail, dapat dapat terus semua kerta siap siap dalam fail. Diorang dapat sekali je. Kelas lain kena amik satu persatu je kertas, kena beli fail sendiri lagi. Ah diz iz not fair!!! Tp tak kisah la, apa la sangat setakat fail aje kan... heheh. Saja gedik.


So semalam ada buat majlis hari guru. Takde best mana, macam biasa, setiap majlis apa apa murid murid memang buat majlis sendiri 'Mari Kita Peluhkan Diri'. Malah cikgu cikgu lain pula seronok main sukaneka serta menyanyi nyanyi di pentas. Tung la hari guru!! Hari Murid kang aku suruh cikgu berjemur, semua murid boleh sukaneka. Cikgu tolong tengok aje yer... kenot join. 3 cikgu je boleh. (tawaran)


Harini pula, sampai sekolah hantar kerja Sejarah lepastu buat gotong royong kelas. Memang semua kelas sibuk membersihkan kelas masing masing. Aku cuma berdiri je tengok orang bersihkan. Siapa yang ada alat je bersihkan. Aku tayang muka jer... Termasuklah budak budak yang lain jugak. Bukan aku sorang je yang menayang muka ok! Lol.


Entah la apsal Arisha ni harini time nak balik tu badmood dengan aku. Aku pun fedup sudah. Nak pujuk, aku sendiri tak tahu apa salah aku. Ada la kot aku buat apa apa yang aku tak sedar. Sampai nak cakap dengan dia pun dia taknak layan. Kira gaduh manja. Erk. Apa apa aje lah. Tp harini best la, gelak gelak puas puas sebab rasa macam last day.


Lepasni takde dah gelak terkekek selama 2 minggu sebabkan lawak jenaka Daniel Hasyrie. Heh, takpe contact kat fb je. Daniel pun sibuk dengan Syasya dia. Blah ler...


Anyway, will miss you guys! Selamat bercuti semua murid murid (cehwah). Am so happy. Nak langsaikan homework harini ke esok jugak! (Ye ye je) sebab nak rehat the other day. Isnin pergi rumah Balqish. Serious tak sabar. Hurey *lompat tercabut bumbung*



PAST
PRESENT