Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





pictures?
Friday, May 4, 2012 @ 12:24 PM


Bismillah, salam.


Hari Isnin, hari Selasa aku baru pulang dari kampung. Maknanya 2 hari tu aku amik cuti sendiri. Liburan sendiri. Ponteng. Hari Rabu hari rehat. Penat baru balik. Maka off sehari. Rehat. Hari Khamis hari ni. Baru jejakkan kaki ke sekolah. Setelah enam hari menghilangkan diri. 3 hari lah. 3 hari lain memang dah tersedia cuti. Sabtu, Ahad dan Selasa.


Tadi baru puas melepaskan rindu. Addina pun dah "Fiqah lama kau tak datang. Aku rindu kau tau." =') Rasa nak mengalir air mata darah. Huwa huwa. Ceh over je lebih. Heleh. Classmate aku sesetengah tanya kenapa lama tak datang. Najihah pun tanya. Fyza pun tanya. Anis (gang skuad surau) pun tanya. Anis tu ingat aku memang sengaja taknak bertugas. Padahal aku tak datang... ahaks.


*ni semalam. kan save. aku malas la nak betulkan balik.*


Ngeh ngeh ngeh. Dah sudah, aku nak masukkan gambar la. Eh kau niii... aku nak pergi sk. Nak kirim coklat yang aku beli untuk cikgu. Tapi aku bangun lambat! Memang ei betul....... sobs. Harap harap kejap lagi sempat lah aku nak pergi.... Harini hari Jumaat. Sesi persekolahan bermula lambat (ayat skema habis)


Sejak minggu lepas classmate aku ni gaduh. Memang aku masuk belah kawan aku tu je sebab aku memang dah lama tahan dengan perangai Y yang selalu paksa kitorng buat perkara bukan bukan. Ponteng kelas dan semuanya. Dia desak sampai kitorang nak. Kalau tak dia akan buat benda yang mungkin menjatuhkan air muka kitorang. Sebarkan cerita tipu yang buatkan orang akan anggap kitorang ni jahat. Something like that. Genggaman tangan dia pun dah cukup kuat bagi saluran darah tak berjalan. Perghhhh tension. Terpaksa ikut. Dia tu entah la, suka popular dalam keburukan kot. Biar lah dia... dia pun kutuk kawan aku tu dia kata kawan aku hasut aku supaya tak kawan dgn dia. Ape ape je lah Y...


Bluetooth tengah loading. Nak wire wire tu abang aku tengah guna. Nak tunggu dia guna, hujung tahun baru dipulangkan balik. Meluat. Jadi sementara aku tunggu bluetooth ni loading. Aku nyanyi dlu.


*8jam kemudian.....*


Serious lapan jam. Aku tunggu bluetooth nak habis sampai aku tertidur semalam *kira ni save* =') 


Hari pertama:


menunggu ketibaan ferry. baru sampai.


dalam ferry.


Hari kedua: 


dalam van sewa. otw pergi geopark.


kat geopark. gambar lain takde. dalam cam diorang lah kan =p

Petang hari kedua:


dalam boat.




boat berenti kat gua kelawar.


hentian di tengah laut. makan!


Hari ketiga:





Mana muka aku dengan kakak aku ?!?!?!?!


kat jetty point. tunggu ferry nak balik daripada langkawi dan menuju ke kuala perlis. fuh.

Hari keempat/terakhir;


dalam kereta and makan.


Gambar gambar sibuk terselit;




(dalam villa)





 Time hari kedua tudung memang tak betul. Macam terlalu ke belakang. Tp aku tak kisah la. Nak seronok seronok, penampilan diri aku letak tepi (ceh yeke, padahal sepanjang jalan betulkan tudung). Apapun best sangat. Banyak lagi gambar. Tp nak load lambat. Malas nak masukkan. Sebab tu aku edit jadi banyak je. Takde la banyak sangat nak plih masukkan. Ok.




PAST
PRESENT