Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Rindu
Wednesday, May 2, 2012 @ 10:27 AM


Bismillah, salam.


Khamis, Jumaat, Sabtu, Ahad, Isnin, Selasa. 6 days. 6 days i didnt go to school. Boloskan diri ke langkawi punya pasal. Kad aerobikthon apa semua diketepikan. Lantak lah cikgu nak kata apa. Abang Mir pun dia dah koyak kad aerobikthon dia. Dia kata, amende paksa paksa kumpul sampai 50 ringgit. Tah pape jer... Tapi aku tak berani buat tindakan sebegitu rupa. Japgi kena soal jawab dengan cikgu apsal koyak kang aku diam ape tak dapat.


Aku rindu gila kawan kawan aku. Nak gelak sesama sampai air mata meleleh macam selalu. Bising dalam kelas. Rajuk tak henti. Paksa kawan tu datang esok datang datang. Calling tanya jadual dan sebagainya. Ceh tak datang 6 hari pun bajet macam 6 bulan je.


Serious rindu classmate classmateku~ Arisha and Addina paling paling ku rindu sobs sobs. Korang rindu aku tak? =') 


Takpe, petang ni kitew boleh gelarkk together gether macam biasa lagi, meh! Rindu taw~ Kat Langkawi terkenangkan korang je.... ceh tipu je. Kalau dah dapat bercuti ape pun tak ingat. Ni jujur nih. Yele yele, bila kakak balik ni best sikit. Boleh la tolong serba serbi kemas meja basuh pinggan buat air sidai baju. Kot aku lupa nak buat boleh dia buatkan. (Aku biasanya tak pernah lupa, buat buat lupa je, malas.)


Tolong jangan contohi aku ^_^


Aku jugak rindu dekat Sharifah Nurul Kamilah. Perghhh, biasanya jumpa kat sekolah balik sekolah tu dah whatsapp rindu rindu. Inikan lagi 6 hari tak berbalas mention di twitter, 6 hari tak text, 6 hari tak on the phone sebelum tidur, 6 hari jugak tak whatsapp! Rasa nak melayang je. Kamilah, me miss you.


Tak lupa juga pada Aisyah. Windddooowww. Howwa you? =)


Sirius rindu kot dekat semua kengkawan! Selalunya dalam seminggu konfem kepala ni duk tukar karakter. Bila keluar dari kelas macam ayu sikit. SIKIT. Bila dalam kelas kebabom meletus. Ko jangan~~ Kalau boleh aku gelak sampai hingus keluar pun boleh. Huhahuhahuha. Nanti cuti 28 sampai 10 kan? Tapi atleas boleh online. Takpe takpe.


Start percutian tu, ada la something happen yang gila happening boleh buat aku melayang. Happy. Thankyou to Allah. Big thankyou. Alhamdulillah lah kan =) Hehehe.



PAST
PRESENT