Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





walaooo.
Monday, May 14, 2012 @ 2:29 AM


Bismillah, salam.


Harini hari Isnin. Jam 2 21 pagi. Kenapa aku rilek je tak tidur padahal lagi beberapa jam tinggal aku kena bangun subuh lantas tidur balik kemudian bangun balik bila matahari menjengah mengucapkan hello pada muka bumi dan mata harus dibuka dan mandi kemudian ke sekolah yang sangat memenatkan otak selama enam jam.


Sebab... hari ni hari Ahad kalau tak ikutkan jam!


He he he. Ape aku cakap ni?


pagi pagi memang takde idea. cukuplah emo post beberapa jam tadi yang memang menusuk kalbu di tambah dengan lagu yang mendayu dayuwww~~ macam sedih giler jer... padahal tak pun. that was just a memo. a note. a notice. which i was trying to warn everybody, not to show your belas kasihan too much to me. kalau kesian, jgn over. aku paham, aku pun pernah kesian kat org. tapi ade limit. taknak kasik orang terasa.


and there goes my sentences of drama (again)


cut that crap.


otw nak khatamkan buku senyum sampai langit - syasyaja, velvet di amende tah, dengan suami yang kubenci. amik masa nak baca semua ni. tapi senyum sampai langit kakak tengah baca. gilir gilir. sekarang tengah baca suami ku benci tu. aku tak perlu pun bgitau sebenarnya.


i was in a very boring situation right now. sitting on a bed. while my kakak is sleeping tighttttlyyyy besides me. dengan tak malunya aku nak join tidur dgn kakak aku tetibe malam ni. aku tau kakak aku tak suka. sebab tahap kelasakan aku waktu tidur memang takde tahap sebab terlalu tinggi. sobs T_T


sedih.


search google - bagaimana hilangkan kebuasan dan kelasakan waktu tidur. tidur diam diam.


ceh, malas haku nak google. 


tahap malas pun tahap tertinggi.


memang semua dalam diri aku ni tertinggi.


sikap rajin je tahap paling lowest.


mengapakah T_T



PAST
PRESENT