Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





august, 12th.
Sunday, June 24, 2012 @ 3:02 PM


Assalamualaikum!


Bismillahirrahmanirrahim.



River flows in you - Yiruma.


Pada tanggal 12 Ogos, aku kena bersedia sepenuhnya. Hilangkan semua nervous. Misi; Pass the level. Jangan buat malu. Wakakaka. Sungguh lah, aku kalau bab bab gini nak perform kat cikgu sendiri pun boleh terkucil akibat terlalu nervous. Tak pun jari aku terus jadi tak tentu arah nak main semua chord salah.


Ohya, aku masih belum inform. Heh.


Jadi, 12 Ogos ni tarikh aku ada exam piano. To skip gradeeeee. Kau tau tak betapa nervousnya aku ^_^ (nervous buat muka happy)


Even bukan lah main lagu Mozart mahupun Beethoven apatah lagi Bach, lagu yang sekadar lagu simple simple takat cukup syarat je. Tapi masa diberi -- singkat. Untuk aku praktikkan tangan untuk jangan jadi nervous dekat sana nanti, memang makan masa yang lama. Aku kena praktis. Praktis banyak banyak untuk hilangkan nervous.


Poyo bajet macam exam ni menentukan masa depan =="


Ada cerita =p


Masa tu, aku tengah belajar lah piano ni dengan cikgu. Whatever, lepastu kira pass lah lagu tu aku main lancar without any mistake(s). Cikgu aku ni pun gatal pergi panggil cikgu lagi satu, cikgu tu pemilik tempat piano tu which is she is the boss lah, maknanya dia ni sangat terror main piano. Terror. Gile.


Cikgu aku ni plak suruh aku main depan cikgu tu.


Terus jari aku gagap dan jadikan lagu tu tak serupa lagu. Betapa nervous nya aku padahal boss tu merupakan cikgu lama aku -____________________________________-


Susah aku nak hilangkan nervous yang memang sifat pendalam haku. Tapi kali ni betul lah aku kena prepare dan get ready awal awal atau aku akan dapat malu. The main problem is, exam tu buat dekat satu hotel aku taktau hotel apa dan yang mengendalikan exam aku adalah satu mat omputih dari london (ABRSM). 


Mampus aku terkencing kat sana nanti. Tujuan main piano tetibe jadi sakit perut tak jadi exam.


Mintak dijauhkan T_T


***


Lagu aku dah buang. Di setiap post akan aku selit lagu lagu instrumental. Nak play, sila. Taknak, terpulang ^_^



PAST
PRESENT