Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Autumn in my heart.
Friday, June 29, 2012 @ 5:33 PM


Bismillahirrahmanirrahim, assalamualaikum warahmatullah.


*Romance d'Amour.


Malam semalam, kakak paksa aku tonton cerita Autumn In My Heart. Katanya, cerita tu sangat sedih. Sampai Fzawani menangis. Maka aku pun tonton.


Sampai ep kedua pun aku dah mengalir air mata tanpa henti dan tanpa sedar. Sungguh, ini lah cerita yang paling sedih pernah aku tonton selama aku hidup 12 tahun & 11 bulan ni. (cewah ayat poyo gila).


Siapa tengok tapi tak ada terselit rasa sebak, sedih atau apa apa perasaan yang sama maksud memang hati sekeras batu paling keras dalam dunia. Wu okay ini over. Tapi betul lah, aku yang cuba taknak menangis pun mengalir juga manik halus membahasi pipi (fuyo).


The saddest movie award goes to... treng tong tong Autumn In My Heart!!! *clap* lol.


Tengok ep 3 4 5 6 -16 still dalam mode menangis non-stop. I mean, setiap episode confirm ada babak sedih gila tahap tak tahu nak kata. Hmmmm. Congratulation, director. Congratulation. Poyo gile aku. Hahaha.


Please watch! LOL ;)





Ini episod 2. Boleh cari dekat google atau kat mane je lah full movie yang ada eng sub. Aku dapat dari kawan kakak aku terus masuk laptop. (bukan youtube) so whatever lah kan. Wassalam.



PAST
PRESENT