Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





?
Monday, June 25, 2012 @ 12:03 AM


Bismillahirrahmanirrahim, Assalamualaikum.






Cerita tak panjang.


Tadi tengok abang Mir main Draw My Thing ke Draw Something on facebook with his friends yang menarik perhatian aku secara tiba tiba. Wah, takkan tarik perhatian pun kena ada benda kan. Mesti lah secara tiba tiba. Ok ok fine. Meh aku nak bagitau, esok sekolah.


Jadi bila datang turn aku untuk main laptop, as you can guessss aku pun tiru main draw my thing tu gak! Best. Gile. Macam main teka teka yang memang mengetest minda. Dah lah kekadang tu dorang lukis macam hape. Tapi bila kita dapat teka confirm kembang sepuluh sebelas dua belas inci. I am hungry.


Anyway, tadi kakak ada cerita dia nampak satu kereta depan rumah. Entah insiden apa yang dia nampak, yang aku ingat dia cerita dia nampak kereta tu kejar budak around my age, dan kemudian bila dah dapat dia masukkan budak tu dalam kereta (?). Dont ask me for more. I dont even know the whole story. Tapi aku pulak yang cuak.


Oh yaaa,




Jumpa ni dekat tukang cameraman yang amik gambar kitorang masa dekat kenduri tu! Sebenarnya aku rasa banyak sangat sangat lagi, tapi ni je ada. Aku pun tak pasti kenapa. Mungkin cameraman cuci gambar dan bagi dekat pengantin. Entah. Yang penting aku tak sabar nak dapat gambar selebihnya. Sebab gambar lain tu lawa sangat. (padahal tak tengok pun dah tau lawa, pui).


Dan tahu tak cameraman ni sangat terror amik gambar? Sangat terror ok. Aku gile terpegun tengok gambar gambar dia amik, pls visit facebook dia Saipulphotography (pui kena jugak promote padahal semua cameraman terror).


Wassalam.



PAST
PRESENT