Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Herrrr.
Monday, June 11, 2012 @ 8:22 AM


Bismillah, salam.


Semalam aku inbox tempat jual tudung kat fb, tunggu jawapan.


Lepastu aku buat kerja sekolah dalam 10 minit kemudian tertidur atas meja.


Pagi ni aku bangun subuh lepastu tak tidur siapkan kerja sekolah. Kan aku kata aku akan pastikan ianya siap harini!!!


Kemudian bila penat aku amik break dan buka laptop, buka facebook dan... menunggu msg dari tempat tudung.


Tet...


"Penghantaran kat semenanjung RM9, ikut berat dan area, dalam 1@2 hari boleh sampai.."


Aku rasa nak menjerit ke-gembiraan. Boleh order dah sekarang sebenarnya!


Ya Allah, thankyou. Alhamdulillah. Dalam ke darurat an aku, dapat jugak aku jumpa tempat tudung yang memang color yang aku cari dan timing dia tepat. Fiuhhh.


Khadeeja Collection, x.



PAST
PRESENT