Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Huyoo.
Monday, June 4, 2012 @ 8:31 PM


Bismillahirrahmanirrahim, salam.


Pertama sekali i want to show you guysssssssss,





Horay, Shahz buat cover. Okay maaf Shahz tak mintak permission pun nak letakkan *pergi mintak permission* Done. Eh tu pun kena bagitau ke. Hakhukhik.


Entah, aku pulak essaited (excited) lebih tengok kawan sendiri buat cover. Aku pasti video ni akan jadi top InsyaAllah tak lama je lagi.  Aku tak terkejut macam 'Wah sedap siot suara dia ni' Sebab aku tahu suara dia memang sedap since darjah 3 lagi. Ah, snang cerita memang suara dia sedap dari dulu lah.


Ditambah dengan muka comel... k aku rasa insekiorrrr giler. Aku dah kata, forever insecure. Kau taknak dengar. Lewl. Done talking about Shahzreen.


I was planning to trade in my blackberry bold 4 or maybe to sell it, perhaps. Ceh baik aku jangan cakap omputih, kang masyarakat tak mengaku rakyat ahakahak! Tak, sebenarnya aku taknak pun trade in. Aku sayang kut blackberry aku tu. Rasa macam........ Blackberry please dont go!


Okay tak.


Tujuan aku nak trade in atau jual okay tak lebih clear ayah lah yang suruh sebab nak beli galaxy note sebab ayah sebenarnya rimas aku asyik mintak pinjam handphone ayah plus lagi lah aku nak mintak dan sering mintak bila ayah download software baru dimana membuatkan handphone ayah load laju giler~


Forever insekior T__T Nape hidup aku penuh dengan ke-insekior-an T___T


Dan aku plan nak beli galaxy note putih.


Tapi tu mimpi je sebab memang tak laaaa. Kalau trade in atau jual takat dapat 2 3 ratus je rugi la. Kang tak pasal pasal ibu marah hamun (marah hamunnnn) sebab dulu bukan main nak sangat blackberry, sekarang nak tukaq pulak. Tempah maut.


Ikutkan memang takkan la tukar sebab plan tu kalau jadi pun akan dilancarkan dalam 5 6 tahun lagi ahak ahak saja heboh satu blog sekarang. Kot kot lagi 5 tahun aku dah tak ingat nak heboh kan =p Tp ayah kata ayah nak carik dulu. Tapi bukan boleh ltak 200 peratus harapan sgt kat ayah ni, lol kuaja mengata ayah. Sebab ayah kalau tang nak mencari ni kau tunggu poreber ayah takkan carik.


Tung la ayah.


Bila mesin putar masa wujud nanti, pandai la aku flashback time beli handphone aku taknak blackberry aku beli galaxy note. Best kottt, bila boring boleh main lukis lukis serta main game yang langsung tak membosankan! Kira aku nak kata kalau ade galaxy note milik diri sendiri takkan muncul perkataan bosan dalam kamus hidup.


pergh over.


Dan kalau rasa bosan dgn game yang sedia ada boleh download game baru pe. Ha aku dah kenapa promote galaxy note. Apa pun kalau siapa yang guna atau pakai atau nak beli, handphone ini sangat memuaskan. Kira everything in one. Eh. Ha, ye lah. Semua ada. Semua. Nak control pun senang.


Kekurangannya yang setakat aku tahu ni, kalau main game 2 player susah nak control. Sebab dia tak se-smooth ipad. Main fruit slice yang 2 player alamatnya dua dua ekor tak menang. Tengok nasib la siapa tak lekang tangan sentuh skrin, menang la. Macam aku main glow hockey dengan kakak, tak sempat nak gerakkan bola kakak aku dah gol.


Kekurangan lain aku tak pasti. Tapi yang aku sedihnya adalah aku memang dah agak bahawasanya tak jd pun tukar handphone dengan ayah...... T___T


Aku mmg dah agak.


Sebab ayah baru download software yang buatkan handphone laju pastuh ayah essaited lepastu terus tukar fikiran taknak tukar, siap belagak depan aku "Canggih nya handphone ayah... Laju nya handphone ayah." Berdesing bernanah cair kot taik telinga aku dengar. Sedih diperlakukan seperti ini. Ahak ahak! Gila sadis hidup aku.


Takpe, aku nak capai impian beli Blackberry Empathy dulu.


Lewl. Kalau keling baca confirm keling seronok sebab ada orang melayu yang perangai lagi keling dari keling (erk) kuaja mengata rakyat sendiri.


Dah, aku nak melayan perasaan. Selamat datang mimpi beli glaxy note.



PAST
PRESENT