Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Rrrrrandom.
Monday, June 4, 2012 @ 8:42 AM


Bismillah, salam.


Fuh.


Aku macam tak percaya.


Bahawasanya aku telah edit blog. Theme lama banyak berjasa buat aku. Saban bulan aku asyik upgrade upgrade tambah itu ini memberatkan blog dan menyebabkan blog load lebih lambat. Dan sekarang aku dah tukar theme.


Siap baca bismillah banyak banyak masa nak save. Kau tau tak aku punya la sayang theme lama aku~ Tapi aku save lagi. Takut aku rindu aku boleh copy paste balik jadi kan theme balik kan. Huahuahua.


Anyway, malam tadi aku baru je balik dari kampung. Tok memang sensitip giler time aku sampai dengan balik. Masa sampai kampung hari sabtu, masa salam tok, tok nangis. Sebabnya, aku kurang pasti. Tp rasanya tok sedih sebab tok tak ingat muka kitorang.


Dan masa kitorang balik msti lah sedih kan, melewati perpisahan. Cehwah. Tp time nak balik tu, aku ada amik gambar dengan tok. Lepastu, aku bukak gallery tunjuk gambar kat tok, lepastu tok siap tanya lagi, "Sebelah ni sapa?"


Aku rasa nak nangis keluar air mata darah. Padahal aku baru je amik gambar dengan tok 2 saat lepas pastu tok tanya sapa sebelah tok? Tok, ceq la tok kat sebelah tok T_T Lol. Maaf ianya gurauan semata mata.


Ha, lg satu.


Since aku ni mmg terror bab bab bodek ayah, huhekhuhek aku (insyaAllah) akan dapat pinjam hp ayah untuk seminggu. Rasa macam nak lompat sampai bumbung tercabut. Tp tu pun belum sure gila gila punya sure.... 


Walopooong aku pakai belekberi idaman oghang lain bol por tu, tapi aku tak rasa hp tu canggih malah hp tersebut sering dimaku hamun oleh aku. Ya, sering sekali. Aku masa memula nak beli memang hepi giler rasa nak jerit bagitau satu kampung kot. Sekarang ni bila dah pakai opkoz la aku bersyukur, sebab sesetengah org hp aku ni termasuk dalam wishlist dorang, tapi still aku kiciwa T_T


Plus belekberi ni game tak banyak.


Sebab tu aku nak sangat tukar phone dengan ayah, seminggu pun dah memadai.


"Nanti fiqah ajaq ayah macam mana nak pakai handphone fiqah." -ayah


"Okay."


"Nanti kalau ayah tak paham macam mana?"


"Takpe, afiqah ajar sampai ayah faham."


"Kalau ayah buat buat tak faham?"


-___________________-


Kalau malam akan tukar, barangkali aku akan main game air penguin sampai lupa dunia. Sampai tertinggal twitter dan sebagainya. Hukhuk. Gila batak serta poyo dan kerek tambah jakun. Padahal handphone bapak sendiri. Aku boleh jer pinjam pinjam tapi aku malas la nak kena masuk bilik "Ayah pinjam handphone" sambil buat muka kerek.


Menyesal kut dari dulu aku tak pilih galaxy note tu. Kalau tak hari hari handphone habis bateri pasal game penguin tu je. Dah la menyakitkan hati.


Aku harap ayah bersabar la kalau jadi ayah guna phone aku. hahahaha.



PAST
PRESENT