Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Suwit!
Wednesday, June 6, 2012 @ 5:54 AM


Bismillah, salam.


I want to share something that i know everybody will problaly love this! Okay tolong fiqah jangan... Sebab aku pun serious essaited gila kot! Oh ya, before aku start apa yang tujuan aku sanggup buat entry memalam (pagi) ni, aku nak tunjuk something.




I. Am. Excited.


Too excited. No words could describe, really =p that i could hack this game and change my 25 sun to 100000000000000000000000000000000000000 sun! Hooooorrrraaayyy~ Aku yakin dan pasti aku boleh menang semua level ahak ahak ahak! Ways to hack? Kalau aku rajin aku akan ajar atau lebih senang korang search je youtube. Banyak cara.


So, yang aku nak kata ni....


Korang kekurangan kredit?


Kehabisan kredit?


Sayang kredit?


Theres a way for you to send a message without using your credits! Gila macam iklan. Ianya tidak akan sentuh satu sen pun kredit anda. Cuma anda memerlukan internet dan laptop/pc saja untuk ini. Tak payah download blablabla. Diz iz simple. Ive tried, really. Siap hantar msg kat diri sendiri. (mentang mentang free)


First, pergi; mostsms.com


Lepastu penjuru belah kanan ada creat an account (sign up). Sila isikan apa yang patut. Masukkan lah nombor phone asli sebab benda ni InsyaAllah setakat ni tak pernah tipu aku. Dan isikan ruangan lain lain. Kemudian tengok phone nanti dia send password, sila login guna nombor phone anda dan password yang diberi.


Lepastu dekat atas ada SEND SMS. Tekan, masukkan nombor yang korang nak send msg, dan type msg! Tapi kekurangan dia, kau orang tak boleh type panjang melebar macam nak buat karangan 3 perenggan ke, pe ke. Tak boleh ye! Jadi agak agak la. Nickname tu letak betul betul. Jangan main hantam letak "anaklembu" sebab kau ingat tu tak penting ke ape.


Kalau nak try, send lah msg sendiri kan nombor phone korang sendiri.


Tapi kalau korang hantar, nanti dia keluar gini;


"01xxxxxxx(nombor korang) (nickname): gila!"


Lebih jelas, kalau nickname korang comel, dia macam ni..


0123456789 Comel : Gila!
-
[Ad] Free SMS to any mobile in Malaysia: mostsms.com


Gila itu adalah msg korang.... ye sekian! Pada yang dah tahu mungkin ini amat membosankan bagi mereka tapi yang belum cuba sila lah cuba! Btw, ya... Dia memang ada tulis bawah tu, memang kantoi. Tapi nak buat acane kan? Biar je, yang penting dapat text!


Aku padam sebab kat situ tertera nombor aku, sebab aku send kan guna mostsms, dekat most sms register nombor aku sendiri lepastu aku send msg kat nombor aku sendiri jadi ye lah kan... whatever.
http://www.secret-loves.com/index.php?test=1797999
Still remember this thing. Hahaha. Pada yang tak pernah, sila cuba =D 



PAST
PRESENT