Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





T__T
Tuesday, June 12, 2012 @ 4:28 AM


Bismillahirrahmanirrahim, assalamualaikum.


Aku tengah search search youtube di awal pagi buta and then i remembered this one cover by rin on the rox. Terus search and tada!! Dengar. Lepastu baca baca comment etc, aku rasa macam something wrong somewhere..





Best cover, ever.


Bila research and keep research-ing. Aku baru tahu yang dorang dah broke up. Dah berpisah. Masing masing ikut haluan masing masing. Padahal vid diorang semua happening and stunning and best gila tapi sekarang dua dua berpisah.


Yang kiri nama dia Rin. Yang kanan, Rox. (Erin & Roxxane).


Dekat youtube, sekarang.. Bukan lah sekarang, macam setahun lepas something. Aku tak tau la diorang still buat video (individual) lagi ke tak. Tapi aku baca tadi, dekat video Rin, dorang comment macam macam.


Macam,



  • What happened to you and Rox?
  • We miss rin on the rox!
  • I wish you guys will be back :(



And bla bla bla.


Aku pun rindu jugak diorang duet together. Betul. Kalau dorang duet together baru macam perfect harmony. Kalau sorang sorang rasa macam benda hilang. Entah lah. Diorang berpisah pasal apa. Tapi aku memang nak sangat amik tau, aku search google.


Why rin on the rox broke up.
FYI: Roxxane and I are still the best of friends =], Roxxane does not have her own channel, I only made this account for fun nothing too serious, I dont want to go solo just singing and posted vids for you guys =], Rin on the rox is on a break...I can't say if it's permanent or if were coming back to Youtube...we'll see what happens. We love you guys and thank you guys so much for still supporting us.
Description dalam salah satu video Rin which i dont know....


Kalau betul apa Rin cakap, then Alhamdulillah. We (Rinontherox's fan) will be waiting for a new video from rin on the rox =]


The saddest part was this,








Ramai kata diorang play dua dua in a time. Aku pun try. It is perfect. Sangat sedap. Memang both sangat merdu, tapi bila gabungkan meletup. Cewahhh adam stacy masuk pulak. Sedih kan.


Kan dah kata pisah memisah ni memang lumrah hidup. Dengan kawan baik sendiri ke, dengan boyfriend engko ke, itu semua lumrah hidup. Kan. Its a test, or might be a lesson.


Kawan, sahabat, sempurna, its a lie if i said i never ever miss(ed) all of you. i miss all of you guys, really. Tapi mungkin ni rancangan Allah. Which ive already find the other like you guys. Or maybe, better. Dalam hati tetap terpahat nama korang. 


Bukan senang nak lupakan orang yang pernah kita sayang dulu kan.


But i am happy now. No worries. Its just a confession. Confession about me, miss-ing my fellow friends that used to be with me everytime, once.
I will find someone like you.
Jangan putus kawan. Stick together.


Aisyah and Kamilah as well. Korang jangan putus kawan. Kita jangan putus kawan. Let us stick together, insyaAllah ada rezeki sampai bila bila. 


Dan tak akan pernah aku lupa, Addina and Arisha! =']


Wah, emo nya entri ni. Macam nak menangis je...


I just hate disunity, breakup-ing, separating and stuff. Kalau boleh ada kuasa nak flashback everytime kita buat salah jadi semuanya akan jadi macam biasa. Kan?


=]



PAST
PRESENT