Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





TT___TT
Sunday, June 24, 2012 @ 12:30 AM


Bismillah, salam.


Bertemankan lagu Who Owns My Heart yang dinyanyikan oleh si idola, Miley Cyrus, aku kini duduk dalam bilik seorang diri. Atau patut aku kata duduk dalam rumah seorang diri? Ceh tipu. But it feels like i am alone. Padahal still ada ayah dan abang Amir.


Ha, ibu dan kakak pula pergi ke Perak kan, ada kenduri kak Qilah juga tapi belah suami punya tempat, nak dijadikan kisah sedih, aku kan tak dapat ikut sebab ada exercise thingy.... jadi aku ditinggal. At first aku memang tak kisah (as i told you) tapi sekarang aku sangat kisah!


Tahu tak tadi cari tempat exercise tapi tak jumpa pun last last appointment cancel sebab lambat. Lagi menyedihkan bila dapat tahu ibu dan kakak pergi Cameron Highland! Without me!!!! Siapa tak sedih dooo family pergi tempat yang aku dah lama nak pergi even balik hari tapi aku tetap sedih jugakkkk!!!


Okay, done with all those dramas yang memang langsung tak menyayat hati (as for me ini lah paling sedih dalam hidup sobss sobsssss) tapi takpe sebab ibu beli ole ole wakakakaka. Terus hepi balik. Ko tau tak aku call mak dengan kakak aku tiap jam sampai aku boleh agak dorang mesti annoyed gila! Padahal baru pergi sehari dah call banyak kali.


Lagi kejam bukan nak tanya, "Ibu oke ke?" "Seronok ke?" "Sihat ke?" "Makanan sedap ke?" tapi soalan yang ditanya atau ayat penyata, "Jangan lupa beli pape." "Beli apa kat kitorang?" " Bila nak balik ?" (nada tak sabaq nak dapat hadiah) kuajaq gila =p


Whatever.


So as you see i have edited my skiiiinnnn (agaiiiinnn) yada yada~ Aku sebenarnya nak amik balik blockquote lama aku tu tapi memang dalam mood malas giler plus mata macam mintak dipejam tapi still tengah tunggu kapan nyokap guwe pulang........ pastuh tahan. Dalam kebosanan yang melampau boleh plak aku kemas bilik. Ini adalah kerana aku takde kerja nak buat!!!


Lepastu edit blog kan, tapi tak mampu nak buat blockquote dah. Penat dah mata. Penat dah. Sudah. Cukup cukup sudah. Sampai di sini saja.. Erk.


Tadi makan kat kedai memandangkan mak aku merangkap chef dalam rumah pergi kuar en. Dalam kelaparan nasi boleh plak aku order Blackpepper amende Lamb tah disebabkan kemengidaman. Dah lah liat, tapi sedap memang la. Tapi tak kenyang macam makan nasi. Tumbuh rasa menyesal. Tapi sikit je. Sebab kambing tu sedap. Nyummm ;D 


Oke, nak sambung nyanyi. Assalamualaikum.


Sila jawab weyyyhhh walaupun dalam alam sosial tapi kau kena jawab jugak. Wajib. Walaupun aku tak dengar. Pergh makin hari makin rasa kegedikan dalam diri bertambah. Adakah ini kerana ibuku dan kakakku tiada? Apa kena mengena?


Jeng jeng jeng -__-



PAST
PRESENT