Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





yada..yada..
Wednesday, June 27, 2012 @ 2:51 AM


Bismillahirrahmanirrahim, assalamualaikum!




La. la. la.


Aku tak lemah. Okay, mungkin sikit. Lemah sikit. Tak kuat nak dapat test banyak banyak. Tapi aku tak tunjuk kelemahan aku. Selagi boleh bentak dan senyum, dan selagi tu boleh buat aku puas hati, aku buat. Aku bukan penyabar. Maksud aku, tak setabah dan se-penyabar Nabi Muhammad. 


At least, aku perlukan 'satu' sokongan. Dari 'satu' orang pun dah cukup. Atau mungkin dua. Tak perlu 3 4 5 6 orang -- satu group. Aku boleh kut jadi kuat sekadar cukup syarat dengan satu sokongan saja. Sokongan dari orang paling dekat pun boleh lah. Nak sadis, orang paling dekat dan aku harapkan menangkan aku, itu berpihak pada yang lawan aku. Macam mana?


Hilang sudah kepercayaan orang lain dekat aku? Even orang terdekat?


Ah sudah. Memang luluh semangat aku lah, pastinya. Tapi takpe. Aku cuba take it as another -- test. Ada lah tu benda sebalik semua. Orang yang betul betul siasat, dan amik tahu... maka dia tahu lah benda benda yang betuiii. Wakakaka amende tah aku merepek!


Aku taknak la emo sangat dalam blog sendiri. Kang orang pikir hidup aku ni miserable giler! Lol okay... Tak.. Aku bahagia... LOL. Just kidding! Aku okay. Cuma aku kata, aku perlukan satu sokongan. Saja. Lepastu aku boleh ok. Macam, dia sokong aku. Cakap, kau lek chill ler aku ada... kan best. Ni takde T__T


Semua tumpang simpati je T_T Ha kauu. Jangan drama sangat.


xxx


Sebenarnya aku ni dah rajin search search youtube about things yang macam about Islam. Our religion broh! Oke, ada ke religion lain baca blog aku? Takde.... ;)





You. Have. To. Watch. It. Now.


Terus tersentap hati mak, nak setelah tengok video tersebut. Waaaa. Okay, kau harus tengok video yang pertama jugak. -Beware of Satan traps part 1/3. Itu pun banyak jugak. Senang kata kau tengok tiga tiga. Semua banyak maksud.


Lepas tengok video ni, terus kalau abang aku jadi jahat ke, sengaja aku dengan kakak, "sabar sabar. tu bukan dia. ada setan sebelah dia tengah hasut." wakakakaka. Gila power kitorang khusyuk tengok video tu. Tapi betul lah, video tu memang menusuk kalbu. (tetibe).


Setiap tingkah laku InsyaAllah kalau aku ingat aku akan sebut A'uzubillah dan bermula dengan Bismillah, mungkin ada la aku lupa. Tapi selagi aku ingat aku akan sebut. Tau tak takut????????? Wallahu'alam. Syaitan kan hidup dekat setiap saluran darah kita.


And yes, you might also like to watch -penipuan sejarah. Serious lah, aku terkezut gila tengok. Macam takut takut and stuff. Dapat kah aku hidup sampai fasa ke lima? Oke, mungkin kau takkan faham sebelum kau tengok video tu.


Selama ni kita belajar sejarah semuanya penipuan semata mata. Entah lah. Kena jadi positive thinker la kalau taknak fikir lain lain. I is scareeeee. English power.


Ya Allah, jauhkan aku dari segala hasutan Syaitan. Amin.


Wassalam.



PAST
PRESENT