Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





aircond =)
Thursday, July 12, 2012 @ 8:21 PM


Bismillahirrahmanirrahim, assalamualaikum.




Haii!! Nampak tak keexcitedan tu? Kahkahkah, aircond baru alhamdulillah dah sampai. Lepas ni takde la aku nak menumpang bilik orang dengan alasan 'Blik orang sangat panas!!!" orang means aku. Mengaku diri sendiri as orang dalam family. Kebiasaan.


Kat sekolah duk counting, bila nak balik, lagi 2 jam, lama sikit, lagi sejam setengah. Finally bila dah balik macam terlupa kejap. Sampai la masuk kereta paling excited "Aircond apa cerita?"


"Tu la, dia tak jadi datang. Esok pagi ayah telefon tadi."


Terus, haiseyhman buat penat je aku duk counting kat sekolah. Memandangkan hakim si budak kecik ada dalam kereta, aku bisik kat dia, ada aircond baru tak kat rumah. Dia buat muka blur pastu angguk. Sah, mesti ibu dengan kakak tipu aku. Masuk bilik dengan keadaan takde lah terkejut tapi terkejut jugak la menjerit dalam hati yeay yeay my aircond. Gila perak padahal aircond je :') Welcome back, my dear room! Lepas ni kite bermanja lagi k. I will never leave you LOL.


xxx


Aku dah penat tau, even bukan aku yang kena (i repeat) bukan aku yang kena. Mangsanya kawan aku. Tapi obvious sangat bukan kawan aku tu yang buat. Aku tahu, aku ada dekat situ. Aku tahu siapa yang buat. Ya Allah, tolonglah permudahkan urusan kami. Kau tengok la syaitannirajim besar, satu hari kau akan dapat balasan.


Aku selalu minta doa dekat Allah. Semoga kau dapat balasan, sebab aku takkan dapat balas. Kalau aku balas pun, nanti lagi besar masalah. Aku berdoa, semoga kau berubah. Aku tahu time kau berubah tu aku takkan dapat layan kau dengan baik (lagi sekali) sebab perangai kau memang macam setan la kan. Ya Allah, tengok! Aku dah la dah berazam taknk mencemarkan blog pasal kau lagi, tapi apakan daya kan Yas!?


Semua fitnah fitnah bodoh dan kerja kau sendiri ni, kau takpayah la nak besarkan hal jadi huru hara lagi. Aku tau la kau setan, tapi buang la perangai setan kau tu sebulan dua takkan tak boleh. Jadi manusia baik sekejap pun takkan tak boleh? Jangan kutuk orang lain atas perbuatan yang kau pun buat sendiri. Aku tau, hidup kau memang sadis. Semoga dengan berkat minum air Yaasin nanti, pesalah pemfitnah tu akan... kena tangkap la kan.


Cikgu Aizam konfem aku suruh dia melutut kat Danial. Heh.


Haih. 


Ya Allah, show us, the way out. from You I seek forgiveness.



PAST
PRESENT