Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Dear self, happy birthday!
Wednesday, July 25, 2012 @ 12:37 AM


Bismillahirrahmanirrahim, assalamualaikum.


Alhamdulillah, hari ini 25 Julai 2012. Praise to Allah. I am now, officially 13! Alhamdulillah, Ya Allah. Dapat juga aku hidup mengharu liku liku hidup serta kebahagiaan yang kadang kala sampai tahap maksima selama 13 tahun.


Wish dari Aisyah yang melampau, dekat twitter, dekat dm, dekat text, dekat fb. Amboi amboi amboi, kak. Wahahah, still thankyou to Aisyah! Big thankyou my dear twin twister :p Terbaikkkkkk lain kali buat lagi eh.


From Kamilah sampai tiga kali, and from the others as well. Terima kasih banyak banyak walaupun korang semua bukan ingat bday aku pun tapi tau daripada facebook si pemberi maklumat serta tengok kawan kawan aku send happy bday korang pun main taram hantar jugak whahahhaha how clever am i? I know, thanks. (macam menang anugerah)


Yang penting the first to wish was from my mother! Lepastu amir, siap nyanyi dengan nada tak berapa ikhlas. Pastu kengkawan pastu kakak, pastu....ayah. (kakak dengan ayah lambat, touching). Ayah siap main piano lagu happy birthday walaupun tak jadi langsung but it is still great =p 


Pendek kata ayah memang main tekan je keyboard tu. Takde sound happy bday langsung. Takpe, usaha. LOL.


So, im here, to wish to myself, happy birthday. untuk diri sendiri kotttt!


Ya Allah, semoga Engkau panjangkan umur hambaMu ini, dan memberi peluang untukku menyambut hari lahir seperti ini pada tahun yang seterusnya nanti. Semoga...aku menjadi orang yang berjaya. Semuanya perancanganMu Ya Allah. Semoga aku akan dikurniakan rezeki dan kebahagiaan yang kian tak sudah. Dan semoga aku kuat menempuh setiap dugaanMu. Amin Ya Rabb.


(kenapa time time bday aku ni Arisha dgn Addina tkde, sobs sobs sobs)



PAST
PRESENT