Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





grats.
Friday, July 6, 2012 @ 12:27 AM


Bismillahirrahmanirrahim, salam.


**Ballade Pour Adeline - Richard Clayderman

So kakak dah lulus pun driving license...and yea, CONGRATULATIONS kakak!! terus tanda seru dua kali menunjukkan kebanggaan (tayang muka takde perasaan langsung) but still congrats, tho. Lepas ni boleh lah bawak gua pergi sekolah hari hari en, kak! Cehwah. Kata ganti nama diri tukar terus.






Aku pun tak berapa psti kenapa dan mengapa aku meletakkan lagu yang sedih padahal cerita nak happy dan gempak je yang kakak dan pass after 2 times failed. Ahak ahak! Alhamdulillah kan! Nanti 6 taun lagi baru aku boleh update 'grats to myself' bila aku sendiri lulus ahahahahahhahaha. Oh dream oh oh.. 6 years upcoming wait for me... Dear Allah panjangkan umurku! Amin.


Atleast dapat pass kereta (pahal pahal pahallll) dapat kerja, balas jasa parents, and pergi Mekkah with families! Its gonna be exciting moment. Boleh tunggu 10 tahun akan datang insyaAllah kalau Allah izinkan. Lewl.


Anyway, congrats again. Assalamualaikum.



PAST
PRESENT