Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Hadiah birthday - hilangkan kepenatan. pfth
Saturday, July 28, 2012 @ 3:08 AM


Bismillahirrahmanirrahim, assalamualaikum.


Alright, 3 hari lepas, "HAPPY BIRTHDAY AFIQAHHHHHHH" pret pret pret bunyi mercun sambut birthday dalam mimpi pagi smalam, sambut dekat rumah cuma makan kuih berbuka jer. Okay, that was..a pretty sad story. 


Lagi sadis takde pun "HAPPY BIRTHDAY AFIQAHHHH" tipu tipu tipu! Takde pun nama AFIQAH, ada HAPPY BIRTHDAY je. I cant even.....


So, today is.... *drumroll* 


Amirah Yusof's birthday!!!! Jangan nak hyper sangat boleh tak?


"Oh My.... kenapa rajin sangat?"
"Eh, bukan ni memang kerja orang ke?"


Dlam hati,
'Takpe, konon ni hadiah birthday dia,'


"Basuh lah sendiri, nah."


Jeling. *sambung basuh pinggan dalam sinki*


You dont really get what i mean, kan?


Actually, dalam minda dah macam catat, so.....malam ni bday kakak, memandangkan aku tkde apa nak bagi kat dia, and IF i got some money pun memang tak la nak beli hadiah pun kannn kann kannn see how cruel am i... gila bertuah kakak dapat adik macam ni, maka aku hilangkan penat dia (ni boleh consider as a birthday present ok!) dengan membasuh pinggan mangkuk yang sepatutnya DIA YANG KENA BUAT SEMUA TU, tapi disebabkan hati nurani aku ni, aku basuh kan la...


Boleh tahan penuh sinki, sampai tersumbat.


Time basuh tu macam, okay, lepas ni aku nak naik atas nak cakap "Orang dah bagi hadiah, dah basuh pinggan pun." tapi dia dah turun bawah dulu time aku basuh pinggan lepastu jadi la convo dekat atas tadi.


 Bajet bajet je macam,


"Bukan memang kerja org ke?"


Padahal sengaja. Pui. Sweet pulak aku ni.


Pukul 12:09 minit pagi tadi aku ada naik atas lepastu jerit HAPPY BIRTHDAY lepastu dia sengih tak cakap thankyou pun.... aku pun macam..... sengih la sampai besok, lepastu macam... "OK BYE. Nak turun bawah balik." Gelak.


Whatever, whatever, whatever. Happy 19th Birthday, Amirah Yusof! Youre not that the-best-sister-alive tp boleh la than as a sister. LOL. Kan aku kata, siapa dapat adik mcm ni mesti diorang bangga. Ehem ehem.


Esok aku dapat hadiah. From, doktor ikang. Still remember thaaaaaat? XD


xxx


Tadi godek godek youtube, searching fr something useful-to-do. Since bosan gila taktau nak buat apa, cuma Allah je yang tahu, plus, waiting for Azan Maghrib untuk bukak puasa!!!! Lepastu cari la benda mcm seni, or should i say origami...or whatever.


Lepastu follow every steps yang ada dalam youtube.


I succeed. I actually succeed by doing it. macam, seriously, bro?


Sungguh la, tak pernah lagi sebelum ni aku buat apa apa berkaitan dengan seni+origami or something macam menggunakan kertas, macam kraf, tak pernah lagi menjadi. Nak color guna watercolor pun macam hape, buat kapal pun terkoyak koyak (ni tipu) i actually succeed!!!!!! LOL. Nada macam hyper gila tak.


Aku buat... transformation star. Tak boleh nak big clap sebab benda kacang macam makan kacang waktu bulan puasa. Sobs, terus macam...NAK BUAT LAGI NAK BUAT LAGI, nak buat benda lain pulak, kononnya nak buat lagi mencabar,


lepastu jumpa star firework.


Cuba buat?


Tengok video length dia 7 minit pun dah takda masa nak buat.


Tapi in progress nak buat 3D flower popup card. Aku tktauuu apa tujuan buat ni, just for fun la. Best.


Disebabkan aku tkde kertas warna, semua kertas a4 aku warna sendiri dengan kakak guna watercolour. Ok fiqah, baik jujur.


Sebenarnya semua kakak yang warna.


Kan aku kata, aku memang terror suruh orang warnakan.



PAST
PRESENT