Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





I thank Allah.
Friday, July 13, 2012 @ 8:06 PM


Bismillahirrahmanirrahim, assalamualaikum.


**Taktahu kenapa kalau letak lagu nanti jadi gila blog ni! Heh.


Doa hari hari, akhirnya termakbul. Maybe it isnt done, yet. Tapi tengok la, tak lama je lagi every single thing will settle itself. Bila dia betul betul bosan and run out of idea. Mesti serik. Mesti semua mesti. Aku dah kata, aku tak perlu pun nak balas benda benda extreme atau jahat atau apa apa benda la mcm dia buat, aku tak perlu pun. Sebab lagi besarkan masalah. See, Allah dah balas sendiri. Thankyou Allah! 

I am sooo not saying "Yo aku dah menang, aku champion" bla bla bla. cuma aku lega. lega selega lega mungkin. memang aku cuba nak ignore everything, tapi kalau masalah timbul balik how can i keep my mouth shut? setakat maki maki dalam hati kekadang aku dah rasa macam aku dah cukup hebat muahahaha melepaskan kemarahan dalam hati kan. 


trust me, orang yang bersalah, suatu hari dia punya rahsia etc akan terbongkar jugak. yang tak salah and innocent, tak perlu takut. sesungguhnya Allah hanya akan berpihak dekat orang yang betul je :D


kalau tengok dalam filem, bila si pesalah kalah, dia mesti buat something lagi extreme kan? jom kita tengok, cerita aku kali ni sama tak macam dalam filem. adakah si pesalah akan jadi makin...tak tentu arah? kah kah kah, i dont really bother to care. kerja aku - diam, sabar, mengutuk dalam hati, berdoa. LOL (nak jugak selitkn mengutuk dalam hati)


push - pray until something happen. 
"May Allah bless our tounge, and allow us to only speak words of kindness. May Allah bless our ears and allow us to only hear the truth."



PAST
PRESENT