Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





just sharing.
Wednesday, July 11, 2012 @ 3:01 AM


Bismillah, salam.


Short entry, malas nak letak lagu.


I was playing harry potter, lepastu bila starting dia ada tulis " I solemnly swear that i am up to no good "  whatever it is, i am so not going to talk bout it. Tapi ayat dia mcm best which i dont really know what does it means. Faham faham macam tu je. Macam terlekat dalam otak je ayat tu bila duk main harry potter kan.


Lepastu bukak blogskins saja tengok tengok. Takde niat nak tukar skin pun. Bukak satu and tara!!!


Click here.


Cool kan? Even simple mimple triangle giler, but it still quite good actually. Plus bila tepat aku baru main game harry potter semalam tup tup keluar blogskin harini. Si pereka mcm tau tau je aku duk main harry potter semalam ye? LOL. And FYI, itu adalah dari blogskin, and it is a preview punya blog. Untuk amik and transfer untuk buat skin korang boleh pergi blogskin sendiri.


Just nak share tu. Nak bagitau i-found-a-pretty-skin :-) Header dia trbaik. Silap hari bulan jangan tanye aku nape la kalau header harry potter tu boleh ada lekat setempek kat blog aku. Tu maknanya aku curi. Sekian!



PAST
PRESENT