Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





kidzania.
Thursday, July 12, 2012 @ 3:15 AM


Bismillahirrahmanirrahim, assalamualaikum. 







So i saw a pic from a friend of mine, Asyilah. She went to Kidzania lepastu snap gambar kononnya shes a pilot. (aku ingat tu ayah dia punya tempat kerja,) bila tengok comment baru tau, that is kidzania... Dan dan search internet what is kidzania actually? Sebab aku terlalu lembab untuk mengetahui tentang dunia luar. Sebab aku taktau kidzania tu apa. Sedih kan? T_T


Searching... Surfing... Dapat la pengetahuan yang kidzania tempat mncapai cita cita and banyak la benda kan untuk bagi bebudak 3 to 13 years old kids to exploring the world mcm adults tengah buat sekarang. Hbis duit, cari kerja, simpan duit and banyak lagi. (am i lucky that i am 13 now? :P still ada chance XD)


Dalam pukul 3 pagi ni duk tweet tweet dengan aisyah ajak pergi kidzania (dalam keadaan bergurau) sebab siapa nak hantar bla bla kan? Saja main jom pergi kidzania ok jom ok jom ok jom... Sobs, sadly tu semua hanyalah satu.. satu apa eh.


Dalam hati ni memang cita cita ofcourse as a doctor, photographer, pilot dan banyak lagi. (Mentang mentang masuk kidzania semua benda nak) kalau jadi doctor betul betul, sapu sampah kat rumah pun boleh tergendala kerja tu ada hati nak ada tiga kerja bekerjaya sekali gus. Pui. Go dream, go. 


Serious tahap 'aku teringin sangat nak pergi kidzania' tu sangat tinggi even orang kata thats a place just for kids tapi aku peduli apa, rules pun kata 3 to 13 years old kids ok. Kalau nak kira kegenapa antara birthday i am not yet 13. Kah kah kah (perlu ke?) Saja gedik jer.


Oh ya, si penjaga/ibu bapa juga boleh ikut kita main (bukan main sekali la) boleh temankan atau nak jalan jalan pergi mana mana pun boleh sebab tempat tu ada la place for adults untuk duduk kan. Aku sebagai budak yang sangat teringin nak jadi doktor ofcourse taknak melepaskan peluang sebelum aku jadi tua nanti. Heh heh heh, hai ayah, jom.


LOL.



PAST
PRESENT