Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





Dear Aisyah,
Friday, August 10, 2012 @ 2:55 AM


Bismillah, salam.

Okay, last post before i go to sleep.

Aku baru lepas tgk video aku lawan dgn amir tu buat kali ke 4 (maybe). Still tergelak macam apa. Tau tak aku pukul amir memang pukul serious padahal dia pukul aku main main je? Yes, im a very good sister LOL. Kejam gile(rrrrr). Euw.

Part last sekali aku gelak macam orang gila. Dengan gaya undertaker letak ibu jari bawah dagu and seretttttt, lepas 1 2 3 dgn lajunya "MENANGGGG". LOL LOL LOL, ibu kata, aku kurus tapi perut buncit LOL! T_T Atleast... i am cute. 

Lagi lawak bila amir try nak angkat aku tapi aku dengan kuatnya halang and he ran away to the bed. Okay please everybody, ever seconds of it i kept laughing and laughing. Maybeeee because it was my past. Kalau tak gelak tak pelik la sebab takde kena mngena dengan korang and takde macam "Myyy, rindunya."

So yea. Anyway, i just remembered after i type-ed like 3 paragraph baru ingat i actually wanted to dedicate this post to Aisyah, my twin twisterrrrrrr!

Dear Aisyah, dia dah pergi. Sejak tahun 2007 lagi (kot). Allah sayangkan dia. Kau kena kuat. Harini hari lahir dia. Mungkin kau tak dapat nak ketuk pintu & nyanyi "Happy Birthday to youuu" lagi (refer to your twitter) tapi kau boleh duduk atas sejadah & doa. It might be a gift, too kan? ;) Allah tkkan bagi dugaan dekat kau kalau Dia tau kau tak dapat nak tempuh dugaan tu. Allah knows best, remember?

Trust me, you're a very stong girl. Kau kuat! Kau dengan lagi 2 Muaz kan kuat? Korang semua kuat kuat belaka. You guys have went through all this for about 5 years without her. Tu pun dah boleh handle. How great are you guys? Cewah, kembang kempissssss!

So Aisyah, wipe your tears away. And smile! Ingat aku, confirm boleh senyum sampai langit =p Eh keluar tajuk novel BulanHijau disini. Yang penting, jangan lupa doa tau? Kau sedih, arwah pun sedih. Alright? Respect youuuu, stay strong, my twin. You can! :) Salamualaik.



PAST
PRESENT