Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





i had enough
Wednesday, August 1, 2012 @ 12:27 AM


Bismillahirrahmanirrahim, salam.


Aku sedar, semuanya berpunca & datang daripada aku sendiri. Memang semua start daripada aku. I am sorry.....


Dear, syaitan. Bulan Ramadhan ni, kau tak ada. Kau kena ikat. Tapi ajaran ajaran kau yang kau ajar dekat manusia akan masuk dalam otak dorang, mungkin kali ni kau menang. Tapi tunggu satu hari, aku buat kau menangis.


Aku bukan org yang baik, aku selalu cari pasal kan, sebab selalunya semua berpunca daripada aku. Kan?


I admit, im not a good daughter, sister, kid, friend etc. & i will never be. Aku dah cuba, tapi tak dpat, selalu je.. Aku dah kalah tewas fedup and stuff.


Kalau betul tak tahan, buat apa yang kau nak. Pukul ke, nak siku ke, nak sepak terajang ke, nak bunuh sekali pun, silakan. Sebab kalau dah tak tahan semua kau boleh buat. Aku tak boleh berganjak. Yang aku tau, aku sedih, aku takut.


End up aku nangis.


Itu je.


Mungkin otak aku belum matang sepenuhnya, tapi aku boleh faham, aku ada perasaan, aku ada perasaan marah, sakit hati, sakit, & paling penting aku tau rasa sedih. Aku tahu menangis bila sakit, menangis bila marah, menangis bila tk tahan. Menangis bila takut.


Takut dekat kau. Takut dekat Allah. Tipu, kalau aku kata aku tk takut dekat kau. Takut dalam erti kata hormat. Takut sebab aku sayang. Takut sebab aku hormat. I never thought things like this could ever happen. Ni dugaan dari Allah, kan. Aku redha. Aku terima. Aku boleh je fake smile lagi. Ah, takde la fully fake smile kan. Msti la ada time aku memang betul betul rasa nak senyum (ikhlas).


I ask Allah for forgiveness. I ask Allah for mercy-ness. I ask Allah, for....justice.


Semoga Allah berkati hidup kita. Amin Ya Rabb!



PAST
PRESENT