Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





nostalgia!
Thursday, August 9, 2012 @ 10:13 PM




this is the videooooo, (bajet bajet dah menang padahal menangis last skali)


ive told you kannnnn, im cute. LOL.

Bismillahirrahmanirrahim, assalamualaikum!

Ni la videoooo yang aku cakapkan tu! Finally, dapat jugak upload after so many times ive tried. Tak habis habis dengan warning "unsupported file" dia. Sooo annoying la, blogspot!

Ingat nak upload jugak apa yang aku record time kecik dulu, time tu aku tengah kejutkan orng kot, atau aku saja saja je rakam like "eeeehhh bangun la, dah pagi ni, cepat la, eh korang ni pekak ke? banguuunn!!" 

perah santan sentences: i admit my voice very cute k! jangan cuba nak nafikan. korang tak dengar pun lagi wakakakka. (perasan, kan?) so? LOL. Annoying sungguh blog ku ini sekarang, ya! Makin degilllll. Mcm kura kura aku. Makin besar, makin nakal. Zzzz!



PAST
PRESENT