Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





raya habis.
Monday, August 27, 2012 @ 1:48 AM


Bismillahirrahmanirrahim, salam.

Hai!

Haritu seronok balik kampung bertemankan lagu raya dekat radio. Dalam hati gembira tak sabar main bunga api atau paling extreme pun pop pop dengan anak anak sedara (bila dah sampai kakak sedara konfem mustahil nak ajak main sekali sebab aku paling besar huargh) dan tak sabar beratur kumpul duit raya. Itu hari Sabtu, Pagi, 18 hari bulan Ogos, kalau tak salah.

Dalam beberapa hari sambut raya. Ah seronoknya suasana raya! Cuma tahun ni agak sikit saudara mara yang datang. Tp yg pasti raya ke 6 dah riuh rendah suasana kampung tu. Tapi raya ke 6 jugak la exam piano nak adanya punsssss. Tp itu letak belakang dulu.

We had fun, like a lot. We went to penang, lepak lepak queensbay, sea gate, while waiting for amir with his friends, lepas rindu katakan... &&&& we went to our 'old' house! dekat penang. ya Allah, banyak berubah rumah tu. makin cantik. and jenguk jiran lama. 

kakak dengan abg mir boleh la jumpa kawan kawan lama dorang. aku ni time kat penang masa umur darjah dua. entah apa nama kawan aku pun aku lupa. yang aku ingat alia sorang. tapi aku rasa dia dah tak igt aku. dan yg pasti aku cuma ingat nama dia saja.

raya mungkin mengikut ketepatan, akan berlanjutan selama satu bulan. tapi bagi aku raya tu cuma kurang dari 10 hari. kemudian hari akan jalan macam biasa.

hari ni suasana sama. bag bag besar gedabak dalam bonet. dalam kereta, lagu raya dekat radio. tapi yang hilang dan yang berubah cuma satu.

perasaan.

dulu happy, gembira, tak sabar. tapi tadi macam nak flashback time, sedih, takut (tetibe) & banyak lagi. takut? macam tak ready pergi sekolah esok! aiseyhhhh, rasa macam baru cuti.

apa yg sedih, esok pegi sekolah awal. balik lambat. bulan puasa, balik jam 5:30. esok? 6:45! i miss Ramadhan month! banyak ke-special-an bulan ramadhan! T_T

hopefully sempat puasa and sambut raya lagi taun depan. insyaAllah.

nak masukkan gambar gambar raya memang terlalu byk and im not in the mood to wait for it to load like 10 minutes!? heck.

jadi gambar raya hanya akan tersimpan rapi dalam document dalam laptop. he. he. he.

oh yaaaaa, haritu exam alhamdulillah boleh la buat sikit. even ada tergagap bukan sebab tak ingat tapi macam nak lari dari bilik tersebut oleh kerana nervous thap melampau. sekarang semua aku serah dekat Allah je. semoga aku lepas sebab i am soooo noooottt going to repeat it again. or perhaps im going to learn same thing(s) like againnnn. no. way. takut kalau igt result. macam taknak tau result! apatah lagi part sight reading. hancus situ.

alhamdulillah lagi sebab perasaan bersalah tk dapat pergi engagement day haritu dah lepas. dapat jugak pergi. exam pagi, petang tu balik kampung balik. nampak tak? hahah!

oh ya, ive deactivate my facebook! sebab macam malas je tapi akan di activate balik jugak tak lama lagi. so, yea, assalamualaikum!

(duit raya taun ni nak kumpul beli apa eh hmmmm?)



PAST
PRESENT