Afiqah Yusof, 18.
IG; afiqah.y
Twitter; afiqahyusof_

Here's where I membebel about things you're not interested in.



   Photobucket





i just can't...
Tuesday, November 13, 2012 @ 11:44 AM


Bismillahirrahmanirrahim, salam.

Bila kau marah someone, walaupun dia tak kacau hidup kau & tak ada lagi tanda bahawasanya dia akan kacau kau tapi kau tetap marah dekat dia secara tiba tiba pada suatu hari (atas disebabkan dendam yang dipendam lama) pastuh tetiba nak keluar time time kau dalam happy mode on.

Y?

Tu time happy mode on, kalau tengah dalam mood depress? Stress? Marah? Sedih?

"im going to transform my kinda tidy bedroom to something... (insert a word) aha. kapal karam maybe?"

habis la.

kau tahu bila kita terlalu over react pastu terlalu marah, sampai rasa nak bunuh orang terbabit and then kena terima hakikat yang kita tak sejahat tu? kalau kau tak sanggup pun nak bunuh pun, kalau rasa benci sangat sanggup jer kumpul duit upah orang suruh bunuh dia.

but youre too nice.

kita tak jahat.

geram dan marah je.

how nice are we, kaaaaannn wahahahahha. dalam keburukan dalam diri kita, terselit juga 1001 kebaikan tau, ceh. dont judge a movie by its trailer, la (konon).

"Musuh kita ada satu masalah dia suka buat tp kita cukup tak suka tengok dia buat.

....bernafas."

kalau aku ada kuasa, aku akan kerjakan musuh aku, sama macam cerita SAW. biar lah penonton sakit hati tengok, yang penting aku si patung pembunuh yang bahagia.

WAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA.





dear people, lagi sekali aku bagi nasihat.

nak jadi bodoh, agak agak la.

nak masuk neraka, ah pergi lah kau sorang sorang!!!! argh!!

kau ingat ni!

kau duk pelusuk mana pun,

bawah tanah sekali pun,

dalam jamban kau cipta mesin shrink kan diri sendiri ke,

Allah tetap nampak apa kau buat.

Allah Maha Melihat.

Orang sekeliling kat dunia tak nampak, Allah nampak. Mentang mentang la kat org sekeliling tak malu, takkan kat Allah tak boleh nak malu sikit? Eh sombong nya. Tolong la. Im tired of all this. Sikap tu, jaga la sikit. Mulut nak cakap, bagi ada insuran sikit takkan tak boleh? Pakai baju tu, tak payah nak ketat sangat la kan! Macam la hot sangat, buat malu aku je tengok manusia macam kau.

Tu baru aku, tukang tengok je dah malu. Aigoo

Just wait & see. In one fine day, soon, Allah will pay back everything to you. Sama macam kau buat kau haku. Sama ada kat dunia, atau akhirat, Dia akan balas. Kau tunggu la. Tapi aku mmg mengharapkan kau sengsara waktu waktu sekarang ni. Dia mcm...slow...slow... bagi terseksa sikit. LOL

Masa tu,

tengok la,

aku duduk atas gunung tahan,

menjerit.

keseronakan.

yang teramat.

sangat.










"Afiqah, bangun. Mimpi ni..."

Nightmare.



PAST
PRESENT